Gast Gman2oo6 Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Hmm ben ik de enigste of werkt deze gewoon bij jullie ? van alle zenders werkt het behalve op SBS6 en VER krijg ik alleen now/next ook zie ik dat de sleutels achter NED1 , NED2 , NED3 , RTL4 , RTL5 , SBS6 , RTL7 , VERONICA weg zijn dus die zenden nu ongecodeerd uit ? alleen RTL8 en NET5 hebben nog de sleutel erachter staan !
Dessie Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Ik heb vandaag nog niet gekeken, maar gisteren zag ik al dat de EPG op sbs6 verdwenen was. Het zal dus wel een 'wijziging' zijn bij CanalDigitaal.
Golfdiesel Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Op mijn Dreambox is de EPG op SBS6 en NET5 weg, op Veronica heb ik nog wel normale EPG. Als Veronica ook weg is dan lijkt het er op dat dus de SBS zenders een probleem hebben met de EPG via CD. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Gast Stepdriver Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Ook de regionale zenders hebben al de hele week soms wel soms geen volledige epg.
Golfdiesel Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Origineel bericht van: Stepdriver Ook de regionale zenders hebben al de hele week soms wel soms geen volledige epg. En dat terwijl de wintertijd nog in moet gaan... dat gaat wat worden eind oktober Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 En ja hoor het is weer eens zover PANIC op alle zenders van Anaal digitaal dus pas je private-epg maar weer aan met de ## ervoor dan is het weer ok echter heb je dan wel alleen maar now/next mooi werk weer van canal digitaal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen