Gast mavical Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Wil weer een simpele HD ontvanger aanschaffen. Zit te twijfelen tussen de Topfield TF 7710 HSCI of de Kathrein UFS 902. Qua prijs maakt het niet zoveel uit. Wie kan mij een goede tip geven om welke ontvanger aan te schaffen ?? Voorheen ook KAthrein gehad. Ik heb verder geen ervaring met Topfield....
iRuud Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Origineel bericht van: mavical Wil weer een simpele HD ontvanger aanschaffen. Zit te twijfelen tussen de Topfield TF 7710 HSCI of de Kathrein UFS 902. Qua prijs maakt het niet zoveel uit. Wie kan mij een goede tip geven om welke ontvanger aan te schaffen ?? Voorheen ook KAthrein gehad. Ik heb verder geen ervaring met Topfield.... Kan de TF77x0 HSCI aanbevelen. Perfecte beeld kwaliteit.
Gast mavical Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Zie dat je ook een DM 800 in gebruik heb. Heb ik zelf ook nog een tijdje gehad. Is de Topfield qua beeld een beetje vergelijkbaar ?
iRuud Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Origineel bericht van: mavical Zie dat je ook een DM 800 in gebruik heb. Heb ik zelf ook nog een tijdje gehad. Is de Topfield qua beeld een beetje vergelijkbaar ? Beeld van de TopField is (volgens mij) iets beter, maar het gemak van de DM800 is weer vele malen beter.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen