jer49 Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Beleef nu in korte tijd bij 2 satontvangers een eigenaardig verschijnsel. De kanalenlijst (of andere menu-beeld) slaat op hol als op de afstandbediening de keuze naar boven/beneden of naar links/rechts wordt gemaakt. En verandert in een "fruitmachine". Zowel bij een oud toestel(Manhattan Plaza ST550) als nu ook bij een nieuw toestel (Kaon KSC-S660HD) Heb inmiddels bij beide toestellen het volgende vastgesteld: 1. de ab's zijn in orde. 2. op de toestellen kan handmatig alles zonder dit verschijnsel worden verricht. 3. er zijn uiterlijk geen afwijkingen aan de elco's. Kent iemand dit verschijnsel? "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
jer49 Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Geplaatst: 8 september 2009 Het probleem is opgelost! De TL-lamp boven m'n buro is de veroorzaker bij deze ontvangers. Bij het bedienen van andere ontvangers op m'n buro doet/deed zich het verschijnsel niet voor( Dream7000, Pioneer, diverse Philipsen , Echostar3000 etc) Draadje kan dus wat mij betreft dicht. "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
rudolfdebeer Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Als elders geantwoord aan jou. Prima ding Kaon 660, niks mis mee Heb hem al paar maanden Beter dan voorgaande Kaons Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen