Ga naar inhoud


Nieuw software niet perfect.


Gast Elvana

Aanbevolen berichten

De nieuwste update voor de Topfield 4000 is niet perfect. De EPG werkt namelijk geheel niet. Ik begreep dat het nog een een beta-versie zou zijn. Het is wellicht beter (voorlopig) de oude software te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hetzelfde probleem met mijn Toppie. De funktie bij het voor de tweede keer indrukken van de i-toets is vervallen n.l. de aanvullende EPG info. Ook is de funktie van de V+toets vervallen na het indrukken van de i-toets.

Kan ik de nieuwe software van 12-6 laten vervallen door het laten overschrijven van de software van 13 mei of moet dit op een andere manier gebeuren. B.v.d. voor de reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk wordt de EPG anders benaderd.

 

Met oude settings -> problemen

met nieuwe -> perfect!

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Djoek bedankt voor de tip. Na een scan op Astra was het probleem verholpen alles werkt weer als vanouds. Ook is daar nog een ander probleem mee opgelost, er waren n.l. (al eerder) een paar FTA zenders op zwart gegaan waaronder Andalucia en Canal Canarias deze komen ook weer op het scherm. Na de scan bleek zoals eerder in dit forum aangehaald dat de zenders dan dubbel ingelezen worden. Ik dacht dus door simpelweg de satelliet te wissen en opnieuw in te voeren dit probleem ook uit de wereld te helpen echter opnieuw invoeren bleek niet te kunnen althans ik kreeg een melding met opnieuw invoeren niet mogelijk ondanks dat het menu en de gebruiksaanwijzing aangeeft dat dit wel mogelijk is Dus toen maar terug naar fabrieksinstellingen en opnieuw laten scannen. De laatste via ota ingevoerde firmware bleef er netjes instaan als ook de instellingen van de stab motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...