Ga naar inhoud


[Rebox 2701SPVR]Q=0, toch beeld


Gast tcm1998

Aanbevolen berichten

Gister heb ik een tweede ontvanger geinstalleerd, de Rebox 2701. Alle LNB's zaten al aangesloten op de eerste ontvanger (RE-9000 HD),dus dacht ik dat het eenvoudig zou zijn.

 

Echter, op de 2701 bleek de kwaliteit van de astra 3 NUL te zijn. Level was 45 (ook al erg laag). De andere satelieten waren prima (astra 1,2 en hotbird) en op de 9000 heb ik ze allemaal nog steeds goed. Nadat ik de pluggen van de kabel tussen de astra 3 LNB en de switch voor mijn 2701 ontvanger had vervangen, bleek de kwaliteit nog steeds NUL te zijn.

 

Toen ik echter een auto-scan uitvoerde bleek dat ie 121TV kanalen kon vinden op de astra 3.

 

Hoe kan dit in hemelsnaam?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt er waarschijnlijk een transponder voor gehad die eerste stond die niet meer werkte met een oude freqentie die uitgeschakeld is.

 

Kun je alsnog even nakijken gewoon bij de eerste transponder kijken welke freq dat is en vergelijken met Kingofsat of Lyngsat. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de 2701 is geen HD. En ik vind het ook niet erg dat ie HD (of als HD geregistreerde) kanalen niet vind. Mij ging het om het feit dat de kwaliteit op nul staat en hij toch gewoon kanalen inscant. En, omdat ik dat niet wist, ik 2 f-connectoren heb verprutst (in de hoop signaal te krijgen). mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...