Ga naar inhoud


Digitenne opgezegd en nog steeds signaal


rolandroland

Aanbevolen berichten

In verband met de prijsverhoging Digitenne opgezegd per 1 september 2009. Op 4 september 2009 werd het signaal afgesloten. Toen ik echter 0800-0576 belde en de kaart weer liet activeren ben ik weer voorzien van signaal. Dag later in de avond weer afgesloten. Toen weer gebeld met 0800-0576 en weer geactiveerd.

 

Het systeem is dus niet helemaal waterdicht. Hebben meer mensen dit geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je hem zelf weer laat activeren dan sluit je op dat moment impliciet weer een contract af.

 

Je belt immers zelf om te laten activeren en doet dat zelfs 2 maal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het signaal zal inderdaad wel blijven ook als je opzegt immers de Nederlandse publieke zenders zijn FTA.

 

Als je opzegt kun je als het goed is de gecodeerde zenders niet meer zien als je dan weer belt sluit je volgens mij ook een nieuw contract af.

Wel heb ik gelezen als je belt om op te zeggen dat ze je 12 euro tegemoet komen kun je toch nog een jaar voor 7.50 p/m kijken. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Wel heb ik gelezen als je belt om op te zeggen dat ze je 12 euro tegemoet komen kun je toch nog een jaar voor 7.50 p/m kijken. laugh


Klopt, dat aanbod kreeg ik ook.
Maar heb zonder te kijken of ik nog beeld had de decoder retour KPN verzonden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het niet helemaal hoor, als je opzegt ga je toch niet weer opnieuw activeren?

 

Als je de krant opzegt, wacht je dan ook 's morgens op de bezorger omdat je toch niet zonder kan???

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaruit doet blijken dat ik weer akkoord ga met het activeren van de smartcard? Als dat het geval is zouden ze ook de tekst in op moeten nemen dat wanneer je de smartcard laat activeren ook akkoord gaat met de daar bij behorende abonnemenstkosten.

 

Ik zou overgaan naar schotel maar die is nog niet gereed. Vandaar IJzerbout dat ik me bezig houdt in jouw benaming "onzinnig gedoe".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Waaruit doet blijken dat ik weer akkoord ga met het activeren van de smartcard? Als dat het geval is zouden ze ook de tekst in op moeten nemen dat wanneer je de smartcard laat activeren ook akkoord gaat met de daar bij behorende abonnemenstkosten.


Door hem opnieuw te activeren verleng je gewoon een bestaand contract.

Overigens vind ik e.e.a. een uiterst domme (om het netjes te zeggen) vertoning!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout
Citaat:
Ik zou overgaan naar schotel maar die is nog niet gereed. Vandaar IJzerbout dat ik me bezig houdt in jouw benaming "onzinnig gedoe".


Als je dat er dan even aan het begin bij had gezet, zou ik niet met zo´n onzinnige opmerking komen. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Nu even terug naar het activeren. Als je belt met 0800-0576 en je smartcard laat activeren zit je dus vast aan een abonnement. Staat dit in de algemene voorwaarden vermeld?

Er is niets gezegd op deze lijn dat je dan weer vast zit aan een jaarcontract/abonnement!


Als je geen abo meer hebt zou het een soort oplichting zijn als je een kaart gaat activeren dan moet je ook niet bellen als je eerst je abo beëindigd. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, daar ben ik het niet mee eens. Als diegene belt en denkt dat hij die kaart moet activeren voor wat voor reden dan ook bijv. Nederland 1, 2 of 3 (terwijl dat niet zo is).

 

Dus als ik bij jouw op visite ben en snel even die kaart laat activeren zit jij mooi vast een abonnement! Tenminste als aan het smartcard nummer abonnee vast is gekoppeld met een bankrekeningnummer waar ze het geld op kunnen incasseren. Ja, het is wel oplichting als je op die manier gratis tv wil gaan kijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Tja, daar ben ik het niet mee eens. Als diegene belt en denkt dat hij die kaart moet activeren voor wat voor reden dan ook bijv. Nederland 1, 2 of 3 (terwijl dat niet zo is).

Dus als ik bij jouw op visite ben en snel even die kaart laat activeren zit jij mooi vast een abonnement! Tenminste als aan het smartcard nummer abonnee vast is gekoppeld met een bankrekeningnummer waar ze het geld op kunnen incasseren. Ja, het is wel oplichting als je op die manier gratis tv wil gaan kijken.


Activeren voor NL1 2 en 3 die doen het ook zonder kaart dus dat kan de reden niet zijn.
De enige reden die ik me kan bedenken is dat je gratis wilt kijken met een verlopen abo kaart en is volgens mij een soort oplichting.

Tweede optie gaat ook niet op hoe zouden ze moeten weten dat je bij mij op visite bent??
Ook zou je dan mijn bankrekeningnummer moeten hebben.
Iemand die zo vreemd doet hoef ik ook niet op visite te hebben!! shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...