Ga naar inhoud


Digitenne opgezegd en nog steeds signaal


rolandroland

Aanbevolen berichten

Beste Aart,

 

Goedemorgen! Het gaat mij om het juridische aspect. Laat ons gevoel en mening er even buiten staan. Als jij opnieuw abonnee wilt worden en je via deze manier doet, dan zou er een melding op moeten zitten dat je voor 1 jaar een abonnement wenst aan te gaan voor 8,50 euro per maand. Maar is dat wel echt zo? Het antwoord weet ik aan het einde van deze maand wanneer het geld afgeschreven gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: rolandroland
Goedemorgen! Het gaat mij om het juridische aspect.


De reden dat je de kaart hebt geactiveerd was volgens mij een totaal andere zoals je zelf schrijft.

Origineel bericht van: rolandroland
Ik zou overgaan naar schotel maar die is nog niet gereed.


Nu blijkt het om het juridische aspect te gaan, neem me niet kwalijk dat ik het erg vreemd blijf vinden en volgens mij gaat het gewoon om gratis kijken althans tijdelijk. shocked

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Activeren voor NL1 2 en 3 die doen het ook zonder kaart dus dat kan de reden niet zijn.

Het was hypothetisch. Je zal er nog van staan te kijken, als iemand geen ontvangst heeft omdat de antenne niet goed is uitgericht oid. gaan mensen rustig bellen daarvoor.
Citaat:
De enige reden die ik me kan bedenken is dat je gratis wilt kijken met een verlopen abo kaart en is volgens mij een soort oplichting.

Dat dat zijn doel is is duidelijk ja, maar dat weet KPN niet.

Je zal geen abonnement krijgen lijkt me. Daarvoor moet je het 0900 nummer bellen, dan pas kan je je gegevens doorgeven. Zou wat worden: verkoop je je ontvanger met smartcard (weet jij veel, je hebt je abonnement toch opgezegd), nieuwe eigenaar gaat de kaart activeren en *hoppa* jij zit weer vast aan een abonnement. Dat kan natuurlijk niet.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang je de kaart hebt in je bezit betaal je abbo kosten.

het op zeggen van je abbonnement doe je door je kaart op te sturen

 

Om het abonnement op Digitenne van KPN te wijzigen of te verhuizen, kunt u contact opnemen met de Servicedesk.

 

Als u uw abonnement wilt beëindigen omdat u gaat verhuist naar een plaats buiten het ontvangstgebied van Digitenne van KPN, dan is het volgende van belang:

 

Vraag een retournummer voor aan de smartcard(s) bij de Servicedesk !!!

Van de Servicedesk ontvangt u vervolgens het adres waar u uw schriftelijke opzegging heen kunt sturen.

Bij uw schriftelijke opzegging geeft u ook aan:

de reden van de opzegging.

om welke abonnementen het gaat (als u meerdere abonnementen heeft)

Als bijlage stuurt u een kopie van de inschrijving in uw nieuwe gemeente mee.

De betaling van de abonnementskosten stopt automatisch nadat u schiftelijk heeft opgezegd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van de smartcard terugsturen is volgens mij onzin, want dat heb ik nog niemand zien doen. Mogelijk heb je het hier over een gehuurde tuner met kaart, dan zou het een ander verhaal kunnen zijn.

 

Ik betaal al jaren geen abonnementskosten, maar mijn kaart heeft plots 2 weken gewerkt zonder iets aan te vragen, maar dat is een verhaal dat in een ander topic thuis hoort.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline
Dat van de smartcard terugsturen is volgens mij onzin, want dat heb ik nog niemand zien doen. Mogelijk heb je het hier over een gehuurde tuner met kaart, dan zou het een ander verhaal kunnen zijn.

Ik betaal al jaren geen abonnementskosten, maar mijn kaart heeft plots 2 weken gewerkt zonder iets aan te vragen, maar dat is een verhaal dat in een ander topic thuis hoort.


Geluksvogel!

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar
Origineel bericht van: ilseonline
Dat van de smartcard terugsturen is volgens mij onzin, want dat heb ik nog niemand zien doen. Mogelijk heb je het hier over een gehuurde tuner met kaart, dan zou het een ander verhaal kunnen zijn.

Ik betaal al jaren geen abonnementskosten, maar mijn kaart heeft plots 2 weken gewerkt zonder iets aan te vragen, maar dat is een verhaal dat in een ander topic thuis hoort.


Geluksvogel!


Ik plaats even een link neer om mogelijk de aap uit de mauw te toveren.

LINK

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Digitenne / KPN pakket was de hele maand Juli vrij te ontvangen, alle kanalen waren open, ik had een ontvanger gekregen met kaart, tot mijn verbazing gaf deze half juli toen ik hem aansloot op alle kanalen beeld, dan denk je in eerste instantie da's mooi, zouden ze soms vergeten zijn de kaart uit het systeem te gooien. Nee dus 3 of 4 Augustus was de pret over en alleen nog de FTA kanalen open.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...