Elwin Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Gisteravond zapte ik heel toevallig langs 'Schlager TV', en ik had zowaar beeld! Vanmorgen keek ik nog is, maar toen kreeg ik 'Gecodeerd kanaal'. Hebben ze de uitzenduren nu aangepast? Voorheen was er toch uitzending van 6 tot 18:45?
MBH10 Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 @Elwin Zoiets ook gezien bij het doorzappen naar Mezzo. Alleen kreeg ik gisteravond op het kanaal van S(ch)lager TV eerst tijdelijk Film 1.3. Later was idd. Schlager TV weer terug. Zal wel een schakelfoutje zijn. Maar als er toch 's avonds nog door Schlager TV uitgezonden wordt, waarom gaat de zaak bij CDS dan vroegtijdig op slot?
Elwin Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Geplaatst: 8 september 2009 Dacht even dat het vanmorgen weer raak was (geen beeld etc.), maar volgens mij was het zo dat Schlager TV altijd uitzendt tussen 7 en 18:45... Wanneer verdwijnt het niet-24 uurs kanaal van Film 1.3 eigenlijk? Die zit er nu al ruim een maand dubbel op...
di-on-air Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 Helemaal mee eens. Schlager TV deelt samen met Film1.3 dezelfde transponder. Zal wel mee te maken hebben dat Film1.3 (24uur) alleen via de Astra3 uitzendt. Mensen die een Film1Sport1 abbo hebben zonder een duo LNB, missen dan Film1.3 Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen