RayhTec Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Vrijgegeven op bekend upload centre. Changes: CDW implemented with editor GBOX Cardsharing improved LNB indication in zap banner Without card in decoder channel search is possible Channeleditor (+B4) added with option CLEAR CHANNEL EMU modified: TV Globo Nagra2 and 10722H Cryptoworks added Groeten,
dutchandrew Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 Heeft iemand deze versie al getest of deze versie stabiel is, heb zelf nl. geen OSlink in het geval dat het mis gaat.
Johan45 Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 Ik ben nog aan het testen zonder Conax key's in de EMU. In de READ MY 11a staat Do not edit Conax keys in Cardemulator! Wat daar de reden van is ben ik nog niet achter.. Als de firmware stabiel is komt de 6072RayhTec11a met nieuwe kanalenlijsten in het sticky van RayhTec. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 Oja, zonder key's uiteraard maar ze zijn dan wel weer te schrijven... Vult u rustig aan !!!
RayhTec Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Geplaatst: 9 september 2009 Origineel bericht van: Johan45 In de READ MY 11a staat Do not edit Conax keys in Cardemulator! Wat daar de reden van is ben ik nog niet achter.. De makers van de DownLoaderGB2.2 en CorvoBoysTool1.0 hebben de CDW's op de plaats van Conax keys neergezet in de emu. Omdat versie 9 ev geen Conax implementatie bevatte heb ik dat voorlopig ook zo gedaan, maar in de toekomst zal ik af gaan wijken van bestaande emu editoren. Groeten,
Johan45 Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Nu te downloaden in het sticky van RaytTec 6072RayhTec11a met nieuwe kanalenlijsten voor Solo, Duo, Triple, Multytenne en Monoblock LNB's. Veel {zap} plezier er mee. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Uit de READ ME 11a Citaat: Without card in decoder channel search is possible Dit werkt niet, of ik doe iets verkeerd... De mogelijkheden van de emu moet ik nog verkennen. Vult u rustig aan !!!
RayhTec Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Geplaatst: 10 september 2009 Origineel bericht van: Johan45 Uit de READ ME 11a Citaat: Without card in decoder channel search is possible Dit werkt niet, of ik doe iets verkeerd... De mogelijkheden van de emu moet ik nog verkennen. Klopt, er moet nog meer Canal+ geneuzel uit voordat deze decoder zonder kaart resp. met andere kaarten zal gaan werken. Groeten,
Johan45 Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Ja, een Philips met cccam lijkt me wel wat. Werkt mijn ORF kaartje ook in de Philips .. Tv Globo, nagra2, werkt. Nu nog Mezzo, TST (Viacces1), en de Biss/DCW kanalen. De Jetix in Cryptoworks heb ik nog niet kunnen vinden. Allen op de Hotbird overigens ... Vult u rustig aan !!!
RayhTec Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Geplaatst: 11 september 2009 Origineel bericht van: Johan45 De Jetix in Cryptoworks heb ik nog niet kunnen vinden. Allen op de Hotbird overigens ... Dat duurde bij mij ook even. Het kanaal heet 10722H en zit op 10722H. CDW is te testen op MTV Trax(Astra 2) en HB PolSat Play en Cafe Groeten,
Johan45 Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Mmmm, de Hotbird lnb moet ik beter uitrichten of vervangen. Ik heb gisteren ook als de Astra2 beter moeten uitrichten mogelijk toch allemaal wat ontregeld door de wind. MTV Trax op 11895.00 V Astra2 heb ik wel gevonden. KingOffsat geeft aan Videoguard De decoder geeft aan NBS en geen Cryptoworks maar geeft toch beeld... Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Kanalen toevoegen gaat overigens niet altijd goed. De decoder gaat dan terug naar menu kanalen toevoegen en zoekt niet. Met een harde reset wil het dan wel weer lukken. Vult u rustig aan !!!
RayhTec Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Geplaatst: 11 september 2009 MTV Trax heeft de NDS Videoguard codering met met het constante control word gaat ook dat open Evenals de Polsat Play en Cafe in Nagravision3. Groeten,
Earthfinder Geplaatst: 22 september 2009 Geplaatst: 22 september 2009 Is er al iets bekend over hoe stabiel de 11a-versie is? Ik wil de software gewoon gebruiken voor mijn DSX6072 met een SECA3 kaart er in. Wil verder geen keys of wat dan ook gebruiken. Misschien af en toe handmatig een zender toevoegen. Heb nu de CD-firmware er in zitten, maar de kanalenlijst is bagger en niet te bewerken zonder alle kanalen opnieuw te installeren... En je kan natuurlijk niet alleen 1 zender toevoegen. HTPC-Software: LibreELEC 9HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3
tammo Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 misschien een domme vraag, ik ben in bezit van een oslink en heb de nieuwe versie erin gezet maar hoe krijgen we de kanalenlijst van johan45 erin. vrgr. Tammo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen