Ga naar inhoud


[6072] 6072RayhTec11a


RayhTec

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: tammo
misschien een domme vraag, ik ben in bezit van een oslink en heb de nieuwe versie erin gezet maar hoe krijgen we de kanalenlijst van johan45 erin.


Alleen de data areas flashen met je oslink (via het menu "Select data areas". En dan gewoon flashen.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik had even tijd om de philips van de 6072RayhTec11a te voorzien, echter begint FlashDSX (seriëel) te mopperen dat de bijbehorende kanalenlijst te groot is.

 

kanalen uit de lijst mikken helpt niet, dus hoe krijg ik die lijst op 512.288 bytes.

 

het gaat btw. om de Multytenne kanalenlijst 10092009.bin (deze is zoals bijgevoegd 655.360 bytes.)

 

 

b.v.d.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Johan,

 

Ik heb de ontvanger DSX7072 geflast met RayhTec11a met de kanalen lijst Johan45_V11LEEG Singel-Duo-Triple-4LNB kanalenlijst 10092009 maar krijg geenbeeld alleen een rood blokje. Ik heb 4 LNB en als ik de ontvanger aanstluit met de originele firmwarevan CanalDigitaal heb ik wel beeld.

Waar kan dat aan liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerlijk gezegd geen idee.

Met de Singel-Duo-Triple-4LNB kanalenlijst zou je normaal gesproken op de Astra1 19.2E signaal moeten hebben.

 

Ik kan alleen bedenken dat je misschien toch de MonoBlock lijst in je decoder hebt gezet.

 

Kijk eens in het +menu hoe de diseqC staat ingesteld.

Decoder op Nederland 1

+ --> B --> 5 --> pijltje naar beneden --> 6 DiseqC A

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Johan,

 

De DiseqC staat op Aen de rotor op 2. maar hij geeft ook aan op Ned.1 met de seca3kaart erin dat het FTA en met een rood blokje.

Ik heb ook nog een andere Philips met de origenele software en dan heb ik wel beeld alleen op ASTRA1 en Astra3 is ook een rood blokje.

 

Misschien dat de simbolrate of zoiets ook nog aangepast moet worden? Ik heb geen idee verder.

 

gr.Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de originele software van canaldigitaal is de snelzoek kanalenlijst van een duoblok lnb en die schakelt niet met een gewone Disecq. wel beeld op Astra 1 maar niet op Astra 3

Ik heb 4 LNB door een stalietboer helemaal af laten stellen en heb op de Maxdigitaal 225 Combo helemaal geen last. werkt allemaal perfect met 4 LNBs. echter op mijn Philip DSX 7072 heb ik alleen maar rode blokjes met de Raytechfirm.

 

Ik zet hem denk ik maar weer terug of je hebt mss nog een suggestie.

 

gr.Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...