Ga naar inhoud


Welke kaartjes kan je opnieuw laten activeren?


Dragonfly

Aanbevolen berichten


  • 1 maand later...
  • 11 maanden later...

Ik wil hier toch nog even op terugkomen, met een praktijkvoorbeeld.

Ik heb een Digitenne abonnement met twee geactiveerde smartcards en twee ontvangers. Aangezien ik al een tijdje via de satelliet kijk wil ik dit dus opzeggen.

 

Een vriendin van me heeft haar eigen abonnement op Digitenne met één kaart en één ontvanger.

Ik wil haar mijn ontvangers geven voor een tweede en derde TV.

Kan ik dan ook mijn oude kaarten op haar abonnement activeren?

Dat bespaard nl. 2x €15 voor de aanschaf van een losse kaart aangezien die straks toch over zijn.

Ook een contractsovername is niet echt een optie, dat kost nl. ook €30,-

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen enkel probleem.

Eerst je abonnement opzeggen, wachten tot je geen beeld meer hebt, dan de kaartjes registreren op het abonnement van je vriendin.

 

Als de kaartjes heel oud zijn kan het zijn dat het niet mogelijk is om ze opnieuw te activeren, dat hoor je dan wel van de KPN medewerker.

 

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alex1970
Ik wil hier toch nog even op terugkomen, met een praktijkvoorbeeld.
Ik heb een Digitenne abonnement met twee geactiveerde smartcards en twee ontvangers. Aangezien ik al een tijdje via de satelliet kijk wil ik dit dus opzeggen.

Een vriendin van me heeft haar eigen abonnement op Digitenne met één kaart en één ontvanger.
Ik wil haar mijn ontvangers geven voor een tweede en derde TV.
Kan ik dan ook mijn oude kaarten op haar abonnement activeren?
Dat bespaard nl. 2x €15 voor de aanschaf van een losse kaart aangezien die straks toch over zijn.
Ook een contractsovername is niet echt een optie, dat kost nl. ook €30,-


Hangt volgens mij ook van je kaart af. KPN heeft zover ik dat ziet in mijn omgeving 2 soorten kaarten. 1 die je afkoopt met 20euro en de huurkaart.
De 'afkoopkaart' kost 15 of 20euro, en heeft verder geen abonnement kosten, ksn uiteraard alleen gekoppeld worden aan een hoofdabonnement.
De huurkaart kost samen met een ontvanger 4euro per maand maar heeft geen aanschafkosten. Ik meen dat de kaart zonder ontvanger nog steeds 1,50 per maand moet kosten.

Tenzi ik het allemaal mis heb, het wil nog wel eens veranderen bij KPN.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mobieltje
Geen enkel probleem.
Eerst je abonnement opzeggen, wachten tot je geen beeld meer hebt, dan de kaartjes registreren op het abonnement van je vriendin.

Als de kaartjes heel oud zijn kan het zijn dat het niet mogelijk is om ze opnieuw te activeren, dat hoor je dan wel van de KPN medewerker.

Grts.
Ik ga het gewoon proberen. Bedankt!

Origineel bericht van: Madshark
Hangt volgens mij ook van je kaart af. KPN heeft zover ik dat ziet in mijn omgeving 2 soorten kaarten. 1 die je afkoopt met 20euro en de huurkaart.
De 'afkoopkaart' kost 15 of 20 Euro, en heeft verder geen abonnementskosten, kan uiteraard alleen gekoppeld worden aan een hoofdabonnement.
De huurkaart kost samen met een ontvanger 4 Euro per maand maar heeft geen aanschafkosten. Ik meen dat de kaart zonder ontvanger nog steeds €1,50 per maand moet kosten.

Tenzij ik het allemaal mis heb, het wil nog wel eens veranderen bij KPN.

Ja dat wisselt nog wel eens bij KPN. Ik heb de ene kaart bij het afsluiten van het abonnement gekregen, tesamen met de aangeschafte Samsung SMT-1100T tuner, daarna een Topfield TF6000COK gehuurd tesamen met een kaart, later heb ik voor de Samsung kosteloos een Topfield TF6000COK gekregen (ex-huurtuner) waarna ik de huurtuner teruggestuurd heb, de smartcard kon ik houden.
Dus kaarten en tuners zijn eigendom, niet gehuurd. Ik betaal nu dus €8,50 per maand.

Zoals ik al zei ga ik het gewoon proberen, werkt het niet dan bel ik de klantenservice en hierboven las ik al dat er dan ook nog wel eens kosteloos een nieuwe kaart wordt opgestuurd.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...