Jan Ambers Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Met Welke Denson-200/500 komt de TVV goedgekeurde Adimo-Jazz overeen? Op de TVV downloads webside is het dataschema van updates maar tot aug '09 weergegeven, of moet ik elders terecht?
Jan Ambers Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2009 Den ex-Adimo-Jazz nu Denson-200, is terug van weg geweest... Toestel heeft z'n metamorfose maar enkele weken goed doorstaan. Nu is ie terug en geeft ie alleen 0000 aan en bij opstart verification OK. Hoe krijg ik terug leven in dit spul?
Jan Ambers Geplaatst: 8 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2009 Vandaag zet ik toestel onder spanning en er verschijnt het algemeen menu???? Gisteren had ik diverse malen de spanning af en aan gezet, en ook via AB af en aan en steeds zwart scherm en 0000. Vandaag kon ik hem laten scannen?????? Is hier een verklaring voor?
Jan Ambers Geplaatst: 8 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2009 Ja da weet ik... Maar gisteren was ie behalve de 0000 en de uurstand 00:00 was ie "d00d" !!! Ik kon met de AB die alleen aanzetten op 0000 en afzetten op 00:00, tijdens opstarten verification... OK, meer deed ie niet! Deze morgen sluit ik hem opnieuw aan en ik kon in zijn MENU om te installeren en scannen... Ie startte altijd op als Denson, dus daar zat niks fout. Ik heb 'm z'n scanning op 19° laten doen en ie werkt alsof er geen vuiltje aan de lucht was...(zonder firmware loading!!!) Zij het dan dat een meegeweest is naar de Pyreneën en daar hetzelfde deed... Dan had de "gelukkige" beritter van een "goedgekeurd app" geen beeld gedurende z'n trip... Moet eerlijk toegeven, ik wist ook niet hoe eraan te beginnen... Tot ie me deze morgen opnieuw verbaasde, maar wat is de oorzaak???
Jan Ambers Geplaatst: 9 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2009 Op al m'n stopkontakten zit evenveel spanning...
Eddy VL Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Ja, maar is de spanning altijd dezelfde op verschillende tijdstippen? (wanneer de fout zich voordoet en wanneer niet, de fout kan zich voordoen bij te weinig of juist te veel spanning) Heb eens een TV gehad die rond 10 uur 's avonds zijn synchro kwijt was. Bleken ze rond die periode over te schakelen naar electriciteit uit Frankrijk, en om zeker te zijn zetten ze dan ook nog het nachttarief op, met als gevolg dat er een pak verwarmingselementeten op het net kwam. Ik had op dit moment nog tussen de 185 en de 190 V (was toen wel 220). Ik wil maar zeggen, 't is een mogelijkheid die vaak over het hoofd gezien word en een toestel dat hiermee problemen heeft zit soms met een beginnende fout (in de voeding...) en eens meten kan geen kwaad. Eddy Vl
oble Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 Ik heb vandaag hetzelfde voor.Allen 0000 en bij opstarten "verification ok"
Jan Ambers Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2009 Laat 'm eens een paar dagen ZONDER spanning staan, geen stekker ingestoken... Daarna kiken pare of onpare dagen op TVV en zien welke dag (Denson-500) past vr een update, en ook de pidcode aanpassen in opstartmenu... Rest gaat vanzelf! Ik ben er nog niet achter gekomen welke de oorzaak is van dataverlies!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen