Ga naar inhoud


Updaten van Adimo JAZZ via TVV?


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

  • 5 weken later...

Ja da weet ik...

 

Maar gisteren was ie behalve de 0000 en de uurstand 00:00 was ie "d00d" !!!

Ik kon met de AB die alleen aanzetten op 0000 en afzetten op 00:00, tijdens opstarten verification... OK, meer deed ie niet!

 

Deze morgen sluit ik hem opnieuw aan en ik kon in zijn MENU om te installeren en scannen... Ie startte altijd op als Denson, dus daar zat niks fout.

 

Ik heb 'm z'n scanning op 19° laten doen en ie werkt alsof er geen vuiltje aan de lucht was...(zonder firmware loading!!!)

Zij het dan dat een meegeweest is naar de Pyreneën en daar hetzelfde deed...

Dan had de "gelukkige" beritter van een "goedgekeurd app" geen beeld gedurende z'n trip... smirksickcry

 

Moet eerlijk toegeven, ik wist ook niet hoe eraan te beginnen...

Tot ie me deze morgen opnieuw verbaasde, maar wat is de oorzaak??? eek

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ja,

 

maar is de spanning altijd dezelfde op verschillende tijdstippen? (wanneer de fout zich voordoet en wanneer niet, de fout kan zich voordoen bij te weinig of juist te veel spanning) Heb eens een TV gehad die rond 10 uur 's avonds zijn synchro kwijt was. Bleken ze rond die periode over te schakelen naar electriciteit uit Frankrijk, en om zeker te zijn zetten ze dan ook nog het nachttarief op, met als gevolg dat er een pak verwarmingselementeten op het net kwam. Ik had op dit moment nog tussen de 185 en de 190 V (was toen wel 220).

 

Ik wil maar zeggen, 't is een mogelijkheid die vaak over het hoofd gezien word en een toestel dat hiermee problemen heeft zit soms met een beginnende fout (in de voeding...) en eens meten kan geen kwaad.

 

Eddy Vl

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Laat 'm eens een paar dagen ZONDER spanning staan, geen stekker ingestoken...

Daarna kiken pare of onpare dagen op TVV en zien welke dag (Denson-500) past vr een update, en ook de pidcode aanpassen in opstartmenu...

Rest gaat vanzelf!

Ik ben er nog niet achter gekomen welke de oorzaak is van dataverlies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...