kaaskopje Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Geplaatst: 9 september 2009 Nee, hidden files kan ik zien! Daarom de vraag!! Dus de vraag blijft open staan. Wie weet het antwoord. Waar is mijn 80 GB gebleven? Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!
Beobuddy Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Gereserveerd door de prullenbak? (onder windows) Rechtermuis op de prullenbak geeft aan hoeveel ruimte gereserveerd is voor het wissen van bestanden op diverse schijven/partities. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
kaaskopje Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Geplaatst: 9 september 2009 Ik had het erbij moeten zetten! geen prullebak files ook Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!
kaaskopje Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Geplaatst: 9 september 2009 Een oplossing heb ik niet, maar wel de oorzaak!! http://boncey.org/2006_11_18_reclaiming_ext3_disk_space Nu nog iemand vinden die een tooltje heeft om die instellingen te wijzigen!! Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!
Gast MiLo Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Commando tune2fs kun je op een dreambox gebruiken. (onder MiLo image heb ik het gebruikt, dus het zal ook wel op andere images zitten aangezien we allemaal uit hetzelfde putje scheppen...)
Gast MiLo Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Of gewoon opnieuw formatteren, maar dan met de juiste opties. Zoek naar "large_disk" en "dir_index", die zijn prettig. Er is ook een optie om de reserved space te zeten.
kaaskopje Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Geplaatst: 10 september 2009 Voor diegene die benieuwd is naar de oplossing! Kijk hier! http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-configuratie/niet-genoeg-schijfruimte/ Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen