seije017 Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 ik heb ff mijn dreambox opnieuw software opgezet. nu wil ik de setting opnieuw in de dreambox laden en kom geen hotbird tegen in de setting keuze. ik kijk op astra1 hotbird astra3 en astra2. in heb op de cf kaart de laatste gemini gezet. vreemd dat het ervoor wel heeft gewerkt. als ook een setting samen gesteld met ziggo. heb dus een sat en kabel tuner in de 7025 zitten. die nu ook de ziggo zenders niet weergeeft.
Obi Wan Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 wat heb je nu in de flash staan en wat op cf? Ik zou allebei voorzien van nieuwste firmware en barry allen. Daarna, nieuwe satellites.xml en cables.xml files aanmaken. Als je gemini gebruikt,kun je die via het menu van gemini een satellites.xml aanmaken. Anders via satellites-xml.eu eentje aanmaken met de satellieten die je wilt ontvangen en in je box gooien. Cables.xml kun je vinden in het dvb-c forum. Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
seije017 Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Geplaatst: 7 september 2009 in de flash heb ik dus oozoon op de cf kaart de laatste gemini. maar vreemd dat de setting eerst wel werkte en nu dus niet meer na een frisse instal.
Obi Wan Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 het HOORT ook te werken idd, maar als het niet werkt is dit iig de oplossing. succes Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen