sathopper Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Was van plan om de Topfield 77xx aan te schaffen ter vervanging van mijn oude TF4000PVR en de Philips 7121HD totdat mijn oog viel op de Rebox 9000PVR die toch wel wat meer in huis lijkt te hebben. Tot mijn verbazing zag ik de Nederlandse Rebox Site support voor Topfield. Werken de merken samen of hoe zit dit?
radio man Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Nee, Rebox is een fantasiemerk gebaseerd op een Koreaanse of Chinese ontvanger. En Topfield is ook een Koreaanse ontvanger. Rebox importeert dus van alles.
Hadrian Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Rebox importeert gewoon van alles, en deze box verkopen ze onder eigen naam. Maar als je wat verder zoekt, dan is deze box nog net zo buggy als elke andere HD-PVR. Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
radio man Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Inderdaad, ik heb hier een Reelbox Avantgarde, nog steeds bugs. Ik volg ook fora voor diverse Duitse ontvangers, geen een (ook de dure Dreambox HDPVR) is zonder problemen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen