Ga naar inhoud

Gaat niet op standby maar totaal uit. elke keer moet het helemaal opnieuw opstarten

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Mijn dreambox gaat niet op standby.

als ik het uitzet met de afstandsbediening gaat het helemaal uit. de display op de dreambox die geeft totaal niks meer aan??

en sommige zenders heeft hele goede ontvangst maar er komt geen beeld.

Heeft er iemand een oplossing voor me??

Mvg

Geplaatst:

Hoe bedoel je 'uitzetten met de afstandsbediening'. Hou je de knop een tijdje ingedrukt en kies je dan voor 'Shutdown' ? Of druk je kort op de 'power' knop ?

Geplaatst:

Da's ergens een instelling in 't expert menu dacht ik. Iets van een keuze tussen power-off en standby. Ik neem aan dat 't niet om een PLi image gaat want daar had ik 't al ooit uitgesloopt.

Geplaatst:
Origineel bericht van: dAF2000
Da's ergens een instelling in 't expert menu dacht ik. Iets van een keuze tussen power-off en standby. Ik neem aan dat 't niet om een PLi image gaat want daar had ik 't al ooit uitgesloopt.

En dat vind ik nog steeds jammer.
Wat is daar de reden van geweest?
Ik zet mijn DB nooit in stanby dus nu moet ik steeds door het menu heen. Keuze vrijheid is nooit verkeerd toch?
Geplaatst:
Origineel bericht van: Marco275
Origineel bericht van: dAF2000

En dat vind ik nog steeds jammer.
Wat is daar de reden van geweest?
Ik zet mijn DB nooit in stanby dus nu moet ik steeds door het menu heen. Keuze vrijheid is nooit verkeerd toch?

De reden is dat de Dreambox images zo veel instellingen hebben dat 't niet meer te snappen valt. Het overgrote deel zet de box gewoon op standby omdat 't opstarten anders zo lang duurt. Ik denk dat 't nog verborgen in de image zit en ik kan wel een PPanel maken om 't weer in te schakelen. Stuur me effe een PM zodat ik 't niet vergeet en dan maak ik wel een aparte thread hiervoor aan.
Geplaatst:

ik houd de knop van de afstandbediening kort ingedrukt en na 10 seconden valt de display weg.

als ik het weer aan wil zetten met de afstandbediening start hij weer helemaal opnieuw.

Geplaatst:
Origineel bericht van: sportster
houd de ab dan eens lag ingedrukt
als je geluk (oa Gemini) hebt krijg je dan de keuze
standby
uischakelen
restart
saludos

Slim. Die kende ik niet (of was 't vergeten ;))

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen