Ga naar inhoud

Kijken astra, hotbird 13E, eutelsat w2 16E, thor met wavefrontier T55

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mee helpen .Ik wiel hebben wavefrontier T55 en kijken naar satelliet: Astra, Hotbird 13 E, Eutelsat W2 16 E, Thor. Is dat mogelijk met deze schotel

Unaline

Geplaatst:

Ik denk dat als je zowel de 13 en de 16 wilt hebben, dit net niet past. De LNB houders zijn te groot, deze hebben vaak minimaal 4 graden nodig. Mij is het niet gelukt. Ik heb de 13 en de 4.8, hiertussen heb ik de 9.0 weten te zetten. De houders komen tegen elkaar aan en ik kan de 9.0 daarom ook niet beter afstellen dan 50-55%. Anders zou je T90 kunnen overwegen, hier moet het zonder problemen mee kunnen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Geplaatst:

Van het merk Inverto zijn smalle lnb's te verkrijgen. Deze kan je aan een andere lnb houder vasttapen. Er zijn mensen op dit forum waarbij dit gelukt is.

Het enige nadeel van deze lnb's schijnt te zijn dat er water op blijft liggen, en dat dan het signaal wegvalt.

Geplaatst:

Inverto Multiconnect zijn dat idd tot 2 graden

Zal me eens een paar bestellen en testen, het schijnt dat de punt van de lnb hol is en dan daar de drup in blijft "hangen".

Daar is natuurlijk wel een "oplossing" voor

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo

Geplaatst:

Er heeft iemand op dit forum wel eens naar voren gebracht dat je die regenkapjes voor LNB's er boven zou kunnen zetten.

Geplaatst:
Origineel bericht van: una
Wie kan mee helpen .Ik wiel hebben wavefrontier T55 en kijken naar satelliet: Astra, Hotbird 13 E, Eutelsat W2 16 E, Thor. Is dat mogelijk met deze schotel

Unaline

Ja als je met smalle lnb's Hotbird op 13 00st en W2 op 16 oost naast elkaar kan krijgen zou het moeten lukken.
Hier staat een opstelling die Thor en de Astra's heeft Hotbird en W2 zit er tussen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen