Macka Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 Hallo Ik heb een draaibaar schotel en een dreambox 600 receiver als ik daar kanalen afstellen gaat na een tijdje frequentie of symboolrate veranderen en geen beeld. Dus die frequentie weer afstellen. Ik wil graag weten hoe kom dat Of dat een receiver probleem of lnb of afstellen van receiver alvast bedankt DREAMBOX DM 800 HD PVR 1m Draaibaar Triax schotel en cs
Altobelli Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 Welke zenderlijst heb je erin staan en welke image staat erop. Altobelli
Macka Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Geplaatst: 8 september 2009 verschillende lijsten geprobeerd blijft zelfde handmatig programmmerd ook zelfde The Gemini project mvg DREAMBOX DM 800 HD PVR 1m Draaibaar Triax schotel en cs
Hoeba Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Als je wat moet afstellen met een laatste lijst van b.v henksat, is er iets verkleerd aan je instellingen denk ik. Eerst je schotel maar eens opnieuw doen. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen