seije017 Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 is er weer een frequentie up date bij ziggo / mis weer enkele zenders. is in de regio zwolle en friesland.
Catastrofus Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 Origineel bericht van: seije017 is er weer een frequentie up date bij ziggo / mis weer enkele zenders. is in de regio zwolle en friesland. En Twente, networkid 9001! Zie: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=20457 Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Tonskidutch Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 hoezo uit de lucht? was kabel dan niet IN DE GROND The Crying Cowboys Aaron Rux
klaas Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Had ik toch bijna gisteravond alle kabels losgehaald alleen had ik daar totaal geen zin in. Ik dacht dat ik ergens storing in m'n netwerk had zeg, dit is beter, nu hoef ik alleen nieuwe zenders te laden. pfoeh, opluchting zeg dat ik dit lees. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
Catastrofus Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Origineel bericht van: klaas Had ik toch bijna gisteravond alle kabels losgehaald alleen had ik daar totaal geen zin in. Ik dacht dat ik ergens storing in m'n netwerk had zeg, dit is beter, nu hoef ik alleen nieuwe zenders te laden. pfoeh, opluchting zeg dat ik dit lees. Soms is de oplossing van een probleem eenvoudiger dan je denkt. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
marc74 Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Na deze wijziging vind hij bij mij geen zenders meer op freq. 730 Mhz. Heeft iemand anders daar ook last van? Heb de box ook al opnieuw van software voorzien, ook dan vind hij geen zenders op deze freq., maar wel een lock Marc
Gast WalterN Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Ik kreeg maar op één van de genoemde frequenties zenders. Daarna een volledige scan gedaan en alle zenders zijn weer terug. Ik gebruik het image van Milo, maar pli kon dat in het verleden ook. \Walter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen