marco24 Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 er staan zat exel bestanden op het internet , zo te downloaden maar niet die ik zoek ik zoek er 1 waar ik jaarlijks de tussenstand van water, licht en gas in kan vullen vervolgens het geldende tarief , en zo kan afrekenen met de boven huurders. of heeft er iemand een andere handige tool, er worden toch zat woningen verhuurd met een tussenmeter .....en op internet vind ik er niet veel over. met vr gr marco
leo1949 Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 >>> Dat is allemaal te vinden bij worksheet.nl <<< Dat is een helpende hand speciaal voor Excel met voorbeelden. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
marco24 Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Geplaatst: 9 september 2009 ja daar staat wel het een en ander op voetbaluitslagen , uren bijhouden etc. etc. alleen de tool die ik zoek staat er niet bij en moet dus gemaakt worden. of ik vind 'm ergens anders.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen