Newslive Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Ik zoek voor een sportwedstrijd die ik ga uplinken France 4. FTA, omdat ik geen kaartje daarvoor heb. Ik heb wel wat info gevonden (http://nl.kingofsat.net/detail-france4.php) maar die enige FTA, is er niet meer... Ad
Moderator ceesv Geplaatst: 9 september 2009 Moderator Geplaatst: 9 september 2009 Ik weet niet of je een ontvanger hebt voor DVB Newtec? Atlantic Bird 3 (5.0W) - 11636.00 V - Txp: KB5 - Beam: Super DVB Newtec (QPSK) - 30405 7/8 - NID:0 - TID:24692 Anders is het niet mogelijk, en zul je ergens een kaartje moeten scoren. Een andere mogelijkheid is nog het mosaìc kanaal van bijvoorbeeld Canalplus. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Paullo Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Dvb-Newtech is een professionele uitzendnorm, het zou mij verwonderen dat hier iemand zo'n ontvanger zou hebben. France 4 is nergens FTA te vinden. Greets
jopiesat Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 FF uit nieuwsgierigheid: wat bedoel je met uplinken?
Moderator ceesv Geplaatst: 9 september 2009 Moderator Geplaatst: 9 september 2009 Kijk maar eens op z'n website, dan zie je wat voor beroep hij heeft, opstraler! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
paardengek Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 En ik denk niet, dat hij zomaar, zonder toestemming van France 4 c.q. provider, deze zender mag uploaden. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Newslive Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Geplaatst: 9 september 2009 Origineel bericht van: jopiesat FF uit nieuwsgierigheid: wat bedoel je met uplinken? Uplinken, uitzenden... Ik moet een tenniswedstrijd voor France 4 uitzenden via satelliet. Vaak wil men de uitzending ook in de regiewagen zien. Dan verzorg ik dat met een extra schotel. Maar als ze mij geen kaartje sturen, hebben ze gewoon pech...
Simian-Raticus Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Vaag dat ze je niet een kaartje gunnen! Dreambox 800HD / Topfield 7700HSCI / Technisat Multytenne
Moderator ceesv Geplaatst: 9 september 2009 Moderator Geplaatst: 9 september 2009 Origineel bericht van: paardengek En ik denk niet, dat hij zomaar, zonder toestemming van France 4 c.q. provider, deze zender mag uploaden. Met vriendelijke groet, paardengek Hij werkt dus op een SNG wagen. Maar dan helpt het mosaìc scherm ook niet. Ik dacht dat het voor jezelf was, als controle op het opstralen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Newslive Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Geplaatst: 10 september 2009 Waarschijnlijk komt er toch een kaartje mijn kant op. Controle tijdens het uplinken is er altijd. Ik kan gewoon mezelf ontvangen natuurlijk. Ad
matthew_be_wvl Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Als je in Frankrijk zelf zit, dan heb je France 4 gratis via TNT. Da's ook een mogelijkheid. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast 44piet Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 als je een box met geactiveerde kaart meeneemt uit frankrijk . zijn die publieke zenders ftv
Gast m.boretti Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Op Atlantic Bird 3: 11096 V, 29950 7/8 en op 11554 V idem, in Viaccess 2.5/3.0 en 4.0 wordt via het bouquet FRANSAT free to view France 4 uitgezonden. Volgens mij zit er geen kaartje in zo'n fransat doos, maar is de codering of beter gezegd decodering in de doos ingebouwd. In Frankrijk zouden deze doosjes al voor 120 euro beschikbaar zijn. Misschien ook een optie om aan France 4 te vragen.
Newslive Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Geplaatst: 10 september 2009 We zullen wel zien waar ze mee komen. Bedankt voor alle info al vast! Ad
Moderator ceesv Geplaatst: 10 september 2009 Moderator Geplaatst: 10 september 2009 Ad, is de locatie in Frankrijk, of is de wedstrijd in een buitenland? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen