Neptunus Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Ik heb een 7025 met een interne disk maar ik wil eigenlijk dat deze disk alleen incidenteel wordt gebruikt en dat deze 7025 gaat opnemen op de 1tb disk in de 8000. Beide boxen staan gemount naar elkaar en ik kan ook wel handmatig bij een timer aangeven dat er moet worden opgenomen op de 8000 door het mountpoint aan te geven. Overigens moet ik dat mountpoint steeds weer activeren na een herstart. Default staat als opname locatie media/hdd/movie, ik wil dat daar komt te staan media/net/movie zodat ook een remote timer de juiste locatie heeft. Hoe kan ik dit instellen? Het gaat om de laatst Pli. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast MiLo Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Makkelijkste methode: Wijzig de /hdd softlink. ln -sf /media/net /hdd
Neptunus Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Geplaatst: 10 september 2009 Origineel bericht van: MiLo Makkelijkste methode: Wijzig de /hdd softlink. ln -sf /media/net /hdd Maar ik wil de interne disk nog wel kunnen selecteren, verdwijnt deze mogelijkheid niet bij jouw optie? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast MiLo Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Nee, /media/hdd blijft gewoon bestaan, en kun je nog steeds gebruiken. /hdd is normaal gelinkt naar /media/hdd, en hij maakt de opnames in /hdd/movie (niet in /media/hdd/movie dus).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen