Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Begrijp ik dat nou goed, zijn alleen de films waar dat bij staat (op film1.nl) in HD ?

En is de rest gewoon in SD?

Dat schiet dan niet op...

Ze moesten eens een voorbeeld nemen aan Arte, op Arte HD is thans zeker de helft van de programma's (vooral films en natuur) in HD.

Geplaatst:

Ik krijg die gids als abo ook altijd maar als ze hem niet meer sturen raak ik daar niet overstuur van.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: radio man
Begrijp ik dat nou goed, zijn alleen de films waar dat bij staat (op film1.nl) in HD ?
En is de rest gewoon in SD?
Dat schiet dan niet op...

Ze moesten eens een voorbeeld nemen aan Arte, op Arte HD is thans zeker de helft van de programma's (vooral films en natuur) in HD.

Hoe had jij dat dan gedacht? Er zijn meestal een stuk of 10 films per etmaal op Film1 die gelijktijdig in HD op Film1 HD draaien.

Er is maar één HD zender en er zijn nog Film1.2 - Film1.3 en Film1 Action. Een beetje lastig om de films van die zenders ook in HD te laten zien via Film1 HD. :D

Geplaatst:
Origineel bericht van: Transpondertje
Men kan altijd nog een tv totaal kopen voor 99 €cent en je hebt dan meteen een leuke gids voor 2 weekjes :D

Ik heb zelfs een abo naar alle tevredenheid. Qua zendergegevens absoluut de beste Nederlandstalige gids voor de satellietkijker. Ik kreeg laatst een EO visie (tientjeslid), maar dat is echt helemaal niks qua zendergegevens.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen