Ga naar inhoud


Klink haalt bakzeil.


rudie1956

Aanbevolen berichten

Gast Drs. IJzerbout

Dat hele wel of niet rookverbod zal mij mijn reet niet roesten want mij vind je niet in een kroeg.

 

Het is gewoon veel te duur geworden en de horeca heeft mij al lang als klant verloren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben ook al jaren niet meer in de kroeg geweest,wel

de afgelopen jaren 2 of 3 keer tijdens het fietsen een

glas water op het teras gedronken.

Wat een oplichting ,je krijgt een klein glaasje water wat

ook nog duurder is als een vol groot (o,2liter) glas bier.

Ik drink ook liever thuis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben jij een vermoeiende kerel Sjaak. Het gaat in deze topic over het feit dat er in kleine horeca gelegenheden wel weer gerookt mag worden. Nu zijn er een aantal mensen daar blij mee omdat ze nu dan toch nog de keuze hebben naar een plek te gaan waar ze wel binnen kunnen roken.Jij lijkt het die mensen wel niet te gunnen blijkens het maar blijven doorzagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satcat
Je vergeet natuurlijk nog de muziek die steevast in elke kroeg veel te hard staat.
Ik kan het niet eens meer verstaan als iemand mij vraagt of ie mag roken.
Uit met dat lawaai voordat iedereen een gehoorsbeschadiging heeft.


Idd daar had ik nog even niet aan gedacht.
Maar wel lullig dat als die muziek wordt teruggedraaid tot het volume van een zacht aangenaam achtergrondmuziekje, dan is er voor de mobiele brigades ineens geen reden meer om nog buiten te gaan staan bellen. Als ze hun GSM's ook binnen kunnen verstaan, zul je zien dat zo'n kroeg in no-time is omgetoverd tot een grote telefooncel en da's natuurlijk niet gezellig he.

Dus even samenvatten:
Niet meer roken, geen alcohol, geen overdadige geuren, muziek op het volume van een zacht achtergrondgeruis en mobiele telefoons inleveren bij de garderobe.

Ja het wordt nog wel eens wat met tolerant Nederland sick
Link naar reactie
Delen op andere sites

A

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ik heb dit ook al vaker gezegd:

 

Waarom kan het bijvoorbeeld in Amerika en Canada wel? Daar heerst een streng rookverbod en wordt nog strenger gehandhaaft.

 

Het aantal klanten in cafés en restaurants is daar niet teruggegaan.

Maar hier in NL en Duitsland moeten ze het weer iedereen naar de zin maken. Bang dat de partijen anders weer stemmen verliezen. Belastingcenten ontlopen.

 

 

 

 

B

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Dat hele wel of niet rookverbod zal mij mijn reet niet roesten want mij vind je niet in een kroeg.

 

Het is gewoon veel te duur geworden en de horeca heeft mij al lang als klant verloren.

 

Wat is het nu Drs. Ijzerbout ? A of B ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Fatfreddy
Jij lijkt het die mensen wel niet te gunnen blijkens het maar blijven doorzagen.

Klopt ik gun ze dat pleziertje niet, omdat ze al jaren mijn "pleziertje" hebben bedorven om rookvrij in de kleine horeca te kunnen verblijven cry
Mooi dat is dan duidelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duwgati


Dus even samenvatten:
Niet meer roken, geen alcohol, geen overdadige geuren, muziek op het volume van een zacht achtergrondgeruis en mobiele telefoons inleveren bij de garderobe.

Ja het wordt nog wel eens wat met tolerant Nederland sick


Zullen we dan maar de kroegen helemaal dicht gooien ?
Het gevolg daarvan is, dat men stiekem alcohol gaan drinken en roken.
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Origineel bericht van: Ome Merde
volgens mij begrijpt Sjaak de inhoud van het rookverbod niet, dat is er voor het personeel en niet voor de bezoeker.


Ja dat klopt, maar om een of andere onduidelijke reden reageert hij daar nooit op. laugh


De enige missie die Sjaak in dit topic heeft is blijkbaar deze :
Origineel bericht van: Sjaak(k)

Klopt ik gun ze dat pleziertje niet, omdat ze al jaren mijn "pleziertje" hebben bedorven om rookvrij in de kleine horeca te kunnen verblijven cry
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet te vroeg juichen, vooralsnog is geen enkele installatie goedgekeurd en het is de vraag of er ooit zo'n installatie goedgekeurd zal worden, tenzij je met je winterjas en dikke slaal om in de kroeg wilt zitten.

 

En om op een eerdere opmerking hier terug te komen, het rookverbod is wel degelijk een uitvloeisel van het recht op een rookvrije werkplek.

Bezoekers zijn geheel vrij om in de rook van een ander te gaan zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...