Catalán Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 De fascistische onthaalmoeder uit Antwerpen blijkt nog meer frappante uitspraken gedaan te hebben dan aanvankelijk in de 'Terzake'-reportage van gisteren getoond werd. De vrouw zei in de undercoverreportage onder meer dat "Hitler zijn visies fenomenaal waren". Ze had ook een portret van Hitler aan de muur hangen. Negationisme Maar het ging verder: de vrouw minimaliseerde de Holocaust in een fragment dat Canvas oorspronkelijk niet uitzond. De VRT besliste dat fragment nu tóch uit te zenden, omdat de vrouw beweert dat de beelden gemanipuleerd zijn. Zo zegt de vrouw in het nieuwe fragment: "Al die zever over die joden. Dikke zeik en zever. Het waren zes miljoen slachtoffers in totaal, maar de joden vormden slechts een klein deel van het totaal." "Onmogelijk volk" "De joden, dat is een onmogelijk volk", besluit de vrouw. Bron : HLN DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
Neptunus Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Deze discussie gaat het op dit board niet redden denk ik..... Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Catalán Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Geplaatst: 9 september 2009 En waarom niet,heeft toch niks met politiek te maken? grtz DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
Neptunus Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Origineel bericht van: S40 En waarom niet,heeft toch niks met politiek te maken? grtz Nee, nu nog niet maar wacht maar af wat er gebeurt als de menigte op dit board zich ermee gaat bemoeien. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast sattaz Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Origineel bericht van: S40 En waarom niet,heeft toch niks met politiek te maken? @S40, Ik ben bang dat deze visie niet door iedereen gedeeld wordt. Met vriendelijke groeten sattaz
Gene 1225 Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Waarom direct aan politiek denken ? Het gaat hier om een onthaalmoeder , die werkt met een officiele erkenning en dus ook gecontroleerd wordt , en die een extreem fascistisch en antisimitisch gedachtengoed verkondigd . Bovendien blijkt dat deze feiten zes jaar geleden al waren aangeklaagd bij de betrefffende controledienst . Deze controledienst had hier direct op moeten reageren , en niet zes jaar later . Probleem is natuurlijk in hoeverre kan/mag je ingrijpen omdat iemand een "aparte " levensvisie heeft ? Want op haar werk als onthaalmoeder viel niets aan te merken volgens getuigen . Dit is dus geen politieke discusie maar eerder een levensbeschouwelijke en bijkomend : hoe bescherm je kinderen tegen dat soort mensen ? Denk bv. ook aan fundamentalistische gelovigen die hun kinderen , of aan hun toevertrouwde kinderen , een brainwashing geven en ze op 10-jarige leeftijd al de straat opsturen als predikers: zie amerikaanse toestanden . We zijn nu wel allemaal geschrokken van deze uitzending maar " in naaam van God " gebeuren er nog veel ergere dingen met kinderen . Ik zou mijn kinderen er niet naar toe sturen , maar je kan nooit weten wat er in de andere huizen aan de muur hangt , of welke boeken daar in de kast staan . Hoe los je dit op ? Ik weet het niet . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten