Ga naar inhoud


Skybox kopen???


tanzer

Aanbevolen berichten

Hoi chocovla,

 

Indien je een skybox via een_of_andere_veiling_site koopt moet je ZEKER zijn dat er een WERKENDE BBC card bij de decoder zit, met de BBC kaart kan je een groot aantal zenders waaronder alle BBC en Itv zenders bekijken, plus nog eens een aantal FTA zenders.

Het is ondoenlijk zo niet onmogelijk een abonnement af te sluiten via een dealer in Nedeland.

Wat is namelijk het geval:

Elke sky digibox werkt uitsluitend met de kaart welke ge-activeerd werd bij die specifieke box, met andere woorden MIJN kaart werkt alleen in mijn digibox.

 

Dit activeren moet in Engeland telefonisch gebeuren met de kaart in de betreffende decoder, dit kan natuurlijk ook gebeuren via vrienden of een goede kennis in Engeland.

 

In mijn geval heeft een kennis de kaart voor mij aangeschaft, daarna per post naar Nederland verstuurd, nadat ik de kaart in de decoder had is de kaart door mijn kennis telefonisch aangemeld.

 

Indien je bij een_of_andere_veiling_site.uk koopt moet je wel rekening houden met bijkomende verzendkosten a 25 pond 40 Euro, je moet rekenen op ongeveer 250 euro voor een gebruikte decoder.

De aangeboden decoders zijn meestal vrij van Sky contract en ongeveer een a twee jaar oud.

 

gamgra

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Hoi Ozzo,

Zou je mij kunnen vertellen waar ik een leverantier kan vinden die mij Sky Sports kan leveren?

groet Peter de BIE(jpdebie@hotmail.com)

Dank voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet welke kanalen je wil bekijken met Sky, maar zonder geldig abonement op Sky zal je er niet veel mee zijn, hier in Benidorm zit het vol van de skyboxen maar zonder abonement waar het geld van een Engelse rekening word betaald, is allles zeer beperkt want met sky contracten mag je je schotel, kaard nog receiver meenemen naar het buitenland, soms verschijnt er op het scherm dat je moet bellen naar een bepaald nummer en wanneer ze zien dat je uit het buitenland belt word alles direct geblokkeerd en je naam op een zwarte lijst gezet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...