freak Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 sinds een week ofzo werkt hier de hotmail in de outlook niet meer kan wel nog gewoon inloggen op de hotmail site is verder ook niets veranderd aan de pc is er iets veranderd bij microsoft?
Gast hummiesat Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Daar heb je maar 2 of 3 emails over gehad van MS / hotmail.
Thomas2000 Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Idd Hummiesat. Het protocol is gewijzigd naar pop3, handleiding! Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
freak Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Geplaatst: 10 september 2009 Origineel bericht van: Thomas2000 Idd Hummiesat. Het protocol is gewijzigd naar pop3, handleiding! werkt weer bedankt
Gast hummiesat Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Origineel bericht van: Thomas2000 Idd Hummiesat. Het protocol is gewijzigd naar pop3, handleiding! Het is inderdaad pop3 of outlook connector gebruiken
freak Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Geplaatst: 12 september 2009 het enigste probleem wat ik nu heb ik heb nog een andere email account inm outlook maar die oude en de nieuwe komen nou samen in de zelfde folder binnen?
Gast hummiesat Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Tjah, dat is altijd zo. Je hebt maar 1 inbox folder in outlook. Met outlook connector maakt ie voor je hotmail een 2e aan.
freak Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Geplaatst: 12 september 2009 de 2e is geen hotmail maar een terra toch gaan ze allebei nu naar hotmail inbox en de terra inbox is verdwenen? (had dus altijd een terra inbox en hotmail inbox)
Gast hummiesat Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Misschien begrijp ik je verkeerd, maar bij deze ff wat outlook in het kort. Als je een kale outlook hebt heb je 1 inbox.Als je nu 1 of meerdere pop accounts aanmaakt komen deze allemaal in diezelfde inbox. De oude hotmail mogelijkheid creeerde inderdaad een aanvullende inbox onderaan. Als je hotmail dus ook via pop insteld zal deze in diezelfde ene inbox terecht komen. Alleen als je in plaats van hotmail via pop de outlook connector installeerd (is een officieel MS tooltje) dan heb je voor hotmail weer een aparte inbox onderaan. Voordeel hiervan is dat je berichten ook op de hotmail server blijven staan zodat je ze ook kan bereiken via een andere pc.
Sjattuh Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Ik heb iemand een gmail en een casem account samen in Windows Mail geplaatst, deze combi maakte wel 2 inboxen aan. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast hummiesat Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Ik had het over outlook 2003, of het bij outlook 2007 ook zo is weet ik niet. Windows Mail zit alleen in Vista (en Windows 7?) dus als de TS nog XP gebruikt zal dat geen oplossing zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen