Gast zzzzzzz Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Wat mij ook opvalt, de Dreamboxen kunnen heel snel zappen. Maar wat met een zender als Cbeebies/BBC4 ? Als ik daar naartoe zap krijg ik wel beeld, maar ook overdag een foutmelding : Service not found! (SID not found in PAT). ook de EPG van Cbeebies komt dan niet. Er staat alleen : "This is BBC Four". Op zich is het niet erg, maar het is wel vervelend tijdens het zappen. Bestaat daar een truukje voor of zo ?
Dream1975 Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Ik neem aan dat je het over satelliet hebt. BBC4 en Cbeebies hebben 2 verschillende channel namen (die wel naar hetzelfde verwijzen). Zoek overdag maar eens op Cbeebies in je zenderlijst en je zult zien dat de melding dan niet verschijnt en er wel EPG is (echter krijg je hierop de melding en geen programma EPG als BBC4 uitzend). Waarom ze het niet onder één zenderaanduiding doen weet ik niet, maar dit is in ieder geval mijn ervaring.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Ja, maar hoe doe je dat dan als het in je zaplijst zit ? Of je daar dan BBC3 of CBBC zet, je blijft maar die foutmelding krijgen tijdens het zappen. Valt daar iets aan te doen ?
Dream1975 Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Die foutmelding blijf je helaas krijgen als de zender op dat moment "officieel" onder de andere naam uitzet. Ik weet niet of je dit uit kunt zetten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen