Ga naar inhoud


[Pioneer] Nieuw "model" Pioneer


Gast

Aanbevolen berichten

Even ter info, voor zover dit niet bekend is/was

 

Sinds enkele weken is er de DBRS 120 NL

 

Volgens de leverancier alleen maar een softwarewijziging. (En het logo van C+ is "verfraaid" (Ahumm)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Hoi Mad,

 

Heb net gelezen dat jij de nieuwe Pioneer DBR-S120NL hebt. Mijn vraag is: Kan hij op dezelfde manier gepatched worden als de DBR-S110NL en zijn de Channellist en eeprom file ook hetzelfde ?

Werkt Pionero 4.0 ook met deze Pio? (configuratie ?)

 

Groetjes,

 

Wim Beckers

Link naar reactie
Delen op andere sites

wim,

is dit misschien iets voor satori?

 

een kennis van mij kan deze in de aanbieding kopen maar wil het zelfde als wij hebben. (gep.) ze kunnen in de winkel hem niet vertellen wat het verschil is, tussen 120 en 110.

 

paddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Paddy,

Ik ben weer terug van vakantie en kan dus zelf reageren. Ik zit zakelijk niet in de sat-wereld en heb dus geen toegang tot 'nieuwe' pioneers. Ik heb een 200NL2 en een 110NL om mee te spelen.

Vwb de 120NL weet ik niet meer dan hier op het board geschreven is en dat is de opmerking dat het alleen een software upgrade zou zijn. (Ik weet niet van welk systeem, maar ik neem aan de 110). Het is eigenlijk vrij makkelijk om te ontdekken of het pure software upgrade is door de 120NL open te maken en het type nummer van het moederboard te bekijken. Bij een software upgrade zal het board niet gewijzigd zijn.

Dus als emand met een 120NL deze info zou willen verstrekken dan zijn we weer een stukje verder.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi satori,

ik had inderdaad vernomen dat je op vakantie was, in iedergeval blij dat je er weer bent, gezien dat je een hoop ervaring in de pio hebt. ik ben hier nog niet zolang maar toch veel van je gelezen en toch ook van geleerd. heb zelf al de nodige problemen gehad, maar ben er toch uitgekomen mede dank zij wim, bij jou wel bekend.

 

maargoed, op mijn - onze vraag wat betreft de 120nl zou sneeky dus eigenlijk de deksel er even af moeten halen en kijken naar zijn moederbord voor het nummer.

 

ik heb nog wel een paar vraagjes voor je, maar die komen nog wel. ik probeer eerst zelf het een en ander.

 

groetjes paddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi wim,

 

ik ben ietsje verder wat betreft de 120.

info gehad en de 120 zou softwear matig een aanpassing hebben gehad, (en in de hardwear zou ook 1 klein iets veranderd zijn) om hier en daar kleine foutjes er uit te halen. ze wouden mij niet vertellen wat voor type moederbord erin zit, dat zou sneeky ons dus kunnen vertellen. verder zou die gelijk zijn aan de 110.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de motorkap van mijn S120 opengemaakt en kwam de term BMP-1354 I tegen. Ik hoop dat dit voldoende informatie opleverd, anders hoor ik graag wat ik moet bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...