Ga naar inhoud


[AZBOX] Audio probleem icm philips tv's opgelost


p0ske

Aanbevolen berichten

Geen azbox firmware, maar een nieuwe firmware van mijn Philips tv heeft ervoor gezorgd dat het audio probleem verdwenen is laugh Ik heb de nieuwste firmware (0.98) van de Philips site gehaald, en in mijn tv gezet. Daarna met de azbox allerlei verschillende dingen geprobeerd, tv, filmpje spelen etc, en het geluid via de tv blijft werken !! shockedlaugh:D

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eigenlijk van beiden. De Azbox stuurde slechte data door tijdens een zenderwissel, waar de Philips geen weg mee kon en het geluid bleef hangen. Met de 3180 firmware deed het probleem zich enkel nog voor als je wisselde van transponder. Bij de 2371 deed het probleem zich helemaal nog niet voor op een Philips.

 

BTW: welke Philips heb je? Voor de mijne is er nog geen nieuwe software uit. (laatste is van eind juli)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lithion
Eigenlijk van beiden. De Azbox stuurde slechte data door tijdens een zenderwissel, waar de Philips geen weg mee kon en het geluid bleef hangen. Met de 3180 firmware deed het probleem zich enkel nog voor als je wisselde van transponder. Bij de 2371 deed het probleem zich helemaal nog niet voor op een Philips.

BTW: welke Philips heb je? Voor de mijne is er nog geen nieuwe software uit. (laatste is van eind juli)


Ik heb zelf een 37pfl9603. De firmware die op de site staat heeft een datum van 8 september.

Volgens mij had ik ook in de 3180 firmware nog het probleem dat het geluid verdween nadat ik een andere functie geselecteerd had. Switchen naar het afspelen van een film, en het geluid was weg. Begon me er eerlijk gezegd al aardig aan te storen, en kon ook bijna niet geloven dat het helemaal opgelost was :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...