Ga naar inhoud


Klanttevredenheidsonderzoek Canal Digitaal


Gast Edwinmtb

Aanbevolen berichten

Ik kreeg vandaag het onderstaande mailbericht. Zijn er meer mensen die dit bericht hebben ontvangen?

 

Geachte CanalDigitaal klant,

 

Sinds enige tijd kijkt u naar digitale televisie van CanalDigitaal. Daar wij onze producten en diensten constant willen verbeteren, willen wij graag uw mening weten over een aantal onderwerpen. U bent daarom door onafhankelijk onderzoekbureau Bing Research geselecteerd om deel te nemen aan een online onderzoek naar klanttevredenheid.

 

Deelname aan dit onderzoek kost slechts enkele minuten van uw tijd.

Indien u dit wenst, kunt u de enquête volledig anoniem invullen. U kunt dit aan het begin van de vragenlijst aangeven. Bing Research springt vertrouwelijk om met de door u verstrekte informatie.

 

Dit e-mailbericht en het bijbehorende onderzoek dienen geen verkoopdoel. Op geen enkel moment gedurende dit onderzoek zal u worden gevraagd een aankoop te doen.

 

Click hier om naar de vragenlijst te gaan

 

Indien bovenstaande link niet werkt, kunt u onderstaande URL kopiëren en in het adresveld van uw browser plakken.

 

http://www.bing-interviews.com/.................

 

Wij zien uw antwoorden graag tegemoet en bedanken u bij voorbaat hartelijk voor uw deelname.

 

Met vriendelijke groet,

 

CanalDigitaal

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar wij onze producten en diensten constant willen verbeteren??????????

 

Kom op zeg, fix die verdomde epg eerst eens voordat we aan een onderzoek mee willen doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Stepdriver
Daar wij onze producten en diensten constant willen verbeteren??????????

Kom op zeg, fix die verdomde epg eerst eens voordat we aan een onderzoek mee willen doen...

Het zal ook nooit goed zijn, he? Klagen, en als er een tevredenheidsonderzoek wordt gedaan, daar weer over klagen. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit klagen is in mijn ogen volledig terecht. Je mag natuurlijk altijd een onderzoek doen en iedereen is vrij daaraan mee te doen.

 

Maar als je weet dat je met bepaalde dingen problemen hebt zal het logisch zijn dat niet iedereen tevreden is. Dus wat verwacht CD nou eigenlijk? Dat iedereen na de kaartwissel a 9,95, de niet gecertificeerde ontvangers waardoor mensen volgens CD de boel moeten omruilen ( om dus extra centjes bij CD in het laatje te brengen) en die verdomde epg waar ze het maar niet voor elkaar krijgen om die ook maar voor even goed te laten werken zomaar tevreden zal zijn over het beleid van CD, daar hoef je echt geen onderzoek voor te doen.

 

Zorg er als CD zijnde eerst eens voor dat het nu gevoerde beleid in de prullenbak verdwijnt en er eens een keer naar de klant geluisterd wordt, daarna kun je pas een gedegen onderzoek doen naar de tevredenheid van je klanten.

 

En inderdaad, het is nooit goed of het deugt niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch vind ik het beleid veranderen. Bijvoorbeeld het omzetten van zenders naar Mpeg4. Het klopt er moet een andere ontvanger worden gekocht, maar als de kabel dat doet krijg je ook een andere ontvanger. En hoe dan ook, die betaal je uiteindelijk ook zelf.

 

Ik hoop dat uit het klanttevredenheidsonderzoek een aantal zaken naar voren komen, die mij en veel mensen op dit forum als belangrijke minpunten worden ervaren. Bij veel vragen was er ruimte om een toelichting te geven.

 

Ik denk alleen dat het beeld wat uit het onderzoek naar voren zal komen overwegend positief is. De meeste klanten van Canal Digitaal zijn geen lid van een forum zoals deze, waar kritisch naar de dienstverlening en kwaliteit van het produkt wordt gekeken. Bijvoorbeeld: veel klanten zullen ervan overtuigd zijn dat juist Canal Digitaal het beste beeld geeft, terwijl dit allang is achterhaald. Ik hoop dus dat vooral wordt gekeken naar de in redelijkheid ingevulde kritische onderzoeken.

 

Een tijdje geleden heb ik eens met de helpdesk gebeld. Ik kreeg wel niet meteen contact, maar later op de dag had ik snel een medewerker aan de telefoon. Ik werd uitstekend geholpen.

 

Je kunt niet alles zomaar veranderen. Dat heeft tijd nodig. Vooral als je in de tijd ook geconfronteerd wordt met problemen als een opgelegde kaartwissel, beelduitval op veel ontvangers, teruglopend klantenbestand, concurrenten die met meer geld slim jou zenders onthouden (sport1HD, film1HD, Disney XD) en het investeringen (het vooral het financieren hiervan) tijdens een economische crisis.

 

Ik heb mijn onderzoek kritisch ingevuld. Ik heb ook aangegeven dat ze hierover contact met mij mogen opnemen. Ik hoop ook dat ze dat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Stepdriver

Zorg er als CD zijnde eerst eens voor dat het nu gevoerde beleid in de prullenbak verdwijnt en er eens een keer naar de klant geluisterd wordt, daarna kun je pas een gedegen onderzoek doen naar de tevredenheid van je klanten.

Die logica vat ik evenmin.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwinmtb
Toch vind ik het beleid veranderen. Bijvoorbeeld het omzetten van zenders naar Mpeg4. Het klopt er moet een andere ontvanger worden gekocht, maar als de kabel dat doet krijg je ook een andere ontvanger. En hoe dan ook, die betaal je uiteindelijk ook zelf.

Ik hoop dat uit het klanttevredenheidsonderzoek een aantal zaken naar voren komen, die mij en veel mensen op dit forum als belangrijke minpunten worden ervaren. Bij veel vragen was er ruimte om een toelichting te geven.

Ik denk alleen dat het beeld wat uit het onderzoek naar voren zal komen overwegend positief is. De meeste klanten van Canal Digitaal zijn geen lid van een forum zoals deze, waar kritisch naar de dienstverlening en kwaliteit van het produkt wordt gekeken. Bijvoorbeeld: veel klanten zullen ervan overtuigd zijn dat juist Canal Digitaal het beste beeld geeft, terwijl dit allang is achterhaald. Ik hoop dus dat vooral wordt gekeken naar de in redelijkheid ingevulde kritische onderzoeken.

Een tijdje geleden heb ik eens met de helpdesk gebeld. Ik kreeg wel niet meteen contact, maar later op de dag had ik snel een medewerker aan de telefoon. Ik werd uitstekend geholpen.

Je kunt niet alles zomaar veranderen. Dat heeft tijd nodig. Vooral als je in de tijd ook geconfronteerd wordt met problemen als een opgelegde kaartwissel, beelduitval op veel ontvangers, teruglopend klantenbestand, concurrenten die met meer geld slim jou zenders onthouden (sport1HD, film1HD, Disney XD) en het investeringen (het vooral het financieren hiervan) tijdens een economische crisis.

Ik heb mijn onderzoek kritisch ingevuld. Ik heb ook aangegeven dat ze hierover contact met mij mogen opnemen. Ik hoop ook dat ze dat doen.


Edwin bellen doen ze je toch niet hoor.Ik heb dit onderzoek enige weken geleden ingevuld en ook nooit wat gehoord.

gisteren nog voor een buurman van me naar de helpdesk gebeld.Die is met vakantie naar zd Frankrijk en heeft scotel en ontvanger mee.
1september vertrokken en 8 september geen beeld meer.Of ik even bellen wilde naar CD.De klantenservice had ik heel snel dus dat is positief.De persoon zei mij dat er een nieuwe kaart op 1 september was verstuurt en dat daarom de oude kaart was uitgeschakeld. Op mijn vraag of de oude kaart niet nog 14 dagen kon worden aangezet werd negatief gereageerd.Dit was onmogelijk en de persoon van de klantenservice excuseerde zich hier voor waar ik alle begrip voor heb omdat hij er ook niets aan kan doen.Maar blijkt wederom dat bij CD klantvriendelijkheid ver te zoeken is en blijft.Bij thuiskomst van de buurman heeft CD weer een klant voor het familie pakket minder omdat de buurman dit meteen op gaat zeggen als hij thuis is.Waarom moet dit nu altijd zo stug gaan bij CD.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwinmtb
Ik denk alleen dat het beeld wat uit het onderzoek naar voren zal komen overwegend positief is. De meeste klanten van Canal Digitaal zijn geen lid van een forum zoals deze, waar kritisch naar de dienstverlening en kwaliteit van het produkt wordt gekeken.


Als dat het beeld is wat uit het onderzoek naar voren komt, bij wie ligt het probleem dan? Je kunt nooit iedereen tevreden stellen en over het algemeen laten alleen ontevreden mensen zich horen. Op welk punt doet CD het slechter dan een andere provider?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...