Ga naar inhoud


Klanttevredenheidsonderzoek Canal Digitaal


Gast Edwinmtb

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: RVP
Onzin, die oude kaart zetten ze zo weer voor je aan.
Hebben ze bij mij ook gedaan en dat zonder een persoon aan de lijn.
Het is een geautomatiseerd systeem die je er doorheen helpt totdat je weer beeld hebt.
Werkt perfect.


Je verteld mij een nieuwtje hiermee.Laat eens weten hoe je dat dan kunt doen met een seca 2 kaart die door CD naar 1991-01-01 is terug gezet.dus uitgeschakelt.
Bij mijn weten kan je daar zonder unloper helemaal niets meer mee.Maar ben nooit te oud om te leren vandaar mijn vraag.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is eigenlijk ook wat ik bedoel. De meeste mensen zijn tevreden. Daarom zal kritiek zoals het wegvallen van de zenders boomerang enz. waarschijnlijk niet duidelijk naar voren komen. Het hangt er dus vanaf of de tevreden mensen ook het onderzoek invullen.

 

En overal is wel wat, ook bij de kabel. Er zijn ook mensen die overstappen naar de schotel omdat die het helemaal gehad hebben met de kabel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar
Origineel bericht van: RVP
Onzin, die oude kaart zetten ze zo weer voor je aan.
Hebben ze bij mij ook gedaan en dat zonder een persoon aan de lijn.
Het is een geautomatiseerd systeem die je er doorheen helpt totdat je weer beeld hebt.
Werkt perfect.


Je verteld mij een nieuwtje hiermee.Laat eens weten hoe je dat dan kunt doen met een seca 2 kaart die door CD naar 1991-01-01 is terug gezet.dus uitgeschakelt.
Bij mijn weten kan je daar zonder unloper helemaal niets meer mee.Maar ben nooit te oud om te leren vandaar mijn vraag.


Via de helpdesk van CanalDigitaal is het inderdaad mogelijk om je uitgeschakelde seca2 kaart weer (tijdelijk) te activeren.
Moeten ze wel even voor je willen doen, maar dat heeft te maken met klantvriendelijkheid en daar hebben blijkbaar nog niet alle helpdesk medewerkers van gehoort.

Je hebt je gewoon met een kluitje in het riet laten sturen door een eerste lijn studentje die daar zijn studie kosten aan het verdienen is. frown

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar
Origineel bericht van: RVP
Onzin, die oude kaart zetten ze zo weer voor je aan.
Hebben ze bij mij ook gedaan en dat zonder een persoon aan de lijn.
Het is een geautomatiseerd systeem die je er doorheen helpt totdat je weer beeld hebt.
Werkt perfect.


Je verteld mij een nieuwtje hiermee.Laat eens weten hoe je dat dan kunt doen met een seca 2 kaart die door CD naar 1991-01-01 is terug gezet.dus uitgeschakelt.
Bij mijn weten kan je daar zonder unloper helemaal niets meer mee.Maar ben nooit te oud om te leren vandaar mijn vraag.


Geen idee, maar zoals ik schreef is het mij gegaan.
Ik kan er niets aan toevoegen helaas.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Via de helpdesk van CanalDigitaal is het inderdaad mogelijk om je uitgeschakelde seca2 kaart weer (tijdelijk) te activeren.
Moeten ze wel even voor je willen doen, maar dat heeft te maken met klantvriendelijkheid en daar hebben blijkbaar nog niet alle helpdesk medewerkers van gehoort.


Nou, heeft niets te maken met lief vragen hoor, het is een geautomatiseerd systeem, dus die mag je afzeiken. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...