KlmYYZ Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Ik krijg bij het opstarten van mijn DM alsmaar loading Enigma...zou iemand mij hiermee kunnen helpen. Ps. ook krijg ik nergens meer beeld
iemand Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 probeer eens een harde reset. trek de netstekker er eens uit, of bedien de netschakelaar op de achterkant. gr. Erik
KlmYYZ Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Geplaatst: 11 september 2009 Erik bedankt voor je tip, heb al die harde reset gedaan,switch op de achterkant op off,stekker eruit,dit alles zo'n 2 min,of moet ik het langer doen???
Kabeltje87 Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Zou lang genoeg moeten zijn. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
vGnp Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 En als je het volgende doet: Uitschakelen, netspanning er af, antennekabel eruit (en eruit laten), dan weer onder spanning, en opnieuw opstarten. Komt de box dan wel verder? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
KlmYYZ Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Geplaatst: 11 september 2009 vGnp, excusses dat ik een beetje laat geageer, heb alles zoals je schreef uitgev. echter nog steeds zonder resultaat,de tandwieltjes gaan draaien daarna blijf ie op downl enigma. Ik ben een leek aangaande de DM,moet ik misschien iemand die in ook in Ams woon naar de instellingen komen kijken? bij degene waar ik hem kocht liet hij de dm draaiende zien en werkte.
wortellica Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Wat heb je allemaal aangesloten achter op de dm of heb je mischien een hdd geplaatst?
Catastrofus Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Origineel bericht van: KlmYYZ vGnp, excusses dat ik een beetje laat geageer, heb alles zoals je schreef uitgev. echter nog steeds zonder resultaat,de tandwieltjes gaan draaien daarna blijf ie op downl enigma. Ik ben een leek aangaande de DM,moet ik misschien iemand die in ook in Ams woon naar de instellingen komen kijken? bij degene waar ik hem kocht liet hij de dm draaiende zien en werkte. Wellicht verstandig om opnieuw te flashen om te zien of het probleem blijft bestaan? Zou ik doen tenminste, eigenlijk. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
KlmYYZ Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Geplaatst: 11 september 2009 enkel de scart,netsnoer en internetkabel en de schotelsnoer natuurlijk.
wortellica Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 haal je utp kabel er eens uit en dan een reboot kijken of dat lukt.
iemand Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 het wordt tijd om de voeding maar eens kritisch te bekijken en de bekende elco's te vervangen. gr. Erik
Sateurope Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Origineel bericht van: iemand het wordt tijd om de voeding maar eens kritisch te bekijken en de bekende elco's te vervangen. zit net nieuwe zwaardere voeding in. Big Bisat,8 lnb's,80 cm dish 30W,DM 7020,DM 500HD,VU+ DUO,VU+Solo,LG-Nas
KlmYYZ Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Geplaatst: 13 september 2009 thx wortellica......heb 'em weggebracht,probleem verholpen.
wortellica Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Mogen wij ook weten wat het probleem was, kunnen we nog wat van leren mischien grz.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen