Ga naar inhoud


Enigma 2 op 9000HD


crazydavid

Aanbevolen berichten

Sedert geruime tijd ben ik in het bezit van deze box. Heb al verschillenden images geprobeerd NBL en Sifteam. Deze laatste werkt op deze moment het beste op deze box. Toch vraag ik mij af waarom ik niet eens Enigma 2 zou proberen. Kan mij iemand helpen?

Wat zij de voordelen van deze firmware? Kan ik hier een tvvlaanderen kaart mee gebruiken in de box zelf en is het mogelijk deze interne te sharen? Op deze moment gebruik ik een cccam maar ik zou die dreambox willen weg doen. Ben eigenlijk een beetje aan het twijfelen om te kiezen welke ik ga verkopen. Ik zit op deze moment een beetje vast omdat ik niet weet hoe ik mijn tvvlaanderen kaart in de ipbox aan de praat kan krijgen. Kan mij iemand helpen bij deze vele vragen?

 

 

Groeten

Crazydavid

dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam

Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Als je de laatste NLB (10513) download, je tv vlaanderen kaartje met de chip naar beneden in een van de kaartlezers steekt, die firmware installeert, dan zou je meteen beeld moeten hebben.

 

Default is daar namelijk newcs als cardserver, en mgcamd als cam geinstalleerd, en dat is dan dus installeren en draaien.

 

Maar als je er nu sif op hebt draaien zou je in het sif menu newcs moeten kunnen downloaden en starten, en dan een cam selecteren en dat zou dan meen ik ook meteen moeten werken omdat in de config van cams daar al rekening mee is gehouden.

 

Ikzelf heb goeie ervaringen met NLB, maar dat zou met sif niet anders moeten zijn.

 

groet,

 

Wiz

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok. ik heb NLB terug eens geprobeerd en deze werkt blijkbaar toch een beetje beter als sifteam image. Nu heb ik wel een andere probleem gekregen. Ik beschik over een een tvvlaanderen kaart maar het is niet mogelijk Een en ned in hd te vinden via scan. Als ik deze handmatig probeer te scannen is dit ook niet mogelijk. Iemand een idee wat hier het probleem kan zijn?

dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam

Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...