Ossie Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Ik heb een een kabeltje gekocht om van usb naar serial te gaan ik ben wat aan het experimenteren met een linux pc met daar op Fedora 9. Als ik nu op die kabel een mastera aansluit en dan een kaart lees met CCcam dan werkt dat perfect maar als ik inplaats van CCcam Newcs gebruik dan wil hij de kaart niet goed lezen. Is dit te verhelpen? Voor Newcs is het /dev/ttyS0 Voor CCcam is het /dev/ttyUSB0
Rigolo Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Het kan nooit zo zijn dat de zelfde kabel op dezelfde pc met dezelfde linux distributie in eens een andere device node krijgt. Probeer newcs ook eens met /dev/ttyUSB0 Hein
Ossie Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Geplaatst: 12 september 2009 Origineel bericht van: Rigolo Probeer newcs ook eens met /dev/ttyUSB0 Hein Ja stom verkeerd geschreven dat heb ik ook gedaan met newcs /dev/ttyUSB0 maar dan blijft hij steeds hangen bij het lezen van de kaart en met CCcam gaat het perfect
Cobus R Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Heb je de mhz wel goed staan dan of probeer daar eens iets mee te doen. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Ossie Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Geplaatst: 13 september 2009 Origineel bericht van: ome to Heb je de mhz wel goed staan dan of probeer daar eens iets mee te doen. ik heb de matera op 1 staan 3,5mhz en in de newcs.xml heb ik staan <name>Canal+ Kaart</name> <type>phoenix</type> <mhz>358</mhz>
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen