kyddil Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Ben onderhand bezig met het opstellen van mijn satteliet, maandag krijg ik mijn LNB en dan kan ik alles gelijk instellen.. ik ga dus de kabels vanuit de LNB naar mijn meterkast plaatsen.. heb hier een schema opgesteld: Ik doe het zo goed toch?
clemens2 Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 ja hoor sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
kyddil Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Geplaatst: 12 september 2009 Bedankt.. nu zie ik bij de combiner een 2500 mhz ingang en een 85 mhz dacht ik.. kabel tv heb ik op de laagste gedaan en de satteliet coax ga ik op de 2500 doen.. dat klopt toch? Heb nu geen sattliet aangesloten en ik kan wel gewoon kabel tv kijken dus mij lijkt het dat het wel zo goed is
iRuud Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Origineel bericht van: kyddil Bedankt.. nu zie ik bij de combiner een 2500 mhz ingang en een 85 mhz dacht ik.. kabel tv heb ik op de laagste gedaan en de satteliet coax ga ik op de 2500 doen.. dat klopt toch? Heb nu geen sattliet aangesloten en ik kan wel gewoon kabel tv kijken dus mij lijkt het dat het wel zo goed is Goed gedaan,
columbo Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 ik weet niet wat voor een kombiner,wat ever je hebt,maar de sat heeft een vele hogere freq.nl,1250Mhz.de kabel gaat tot ca 850Mhz.reken er wel op dat alle aperatuur die in de coax gemonteerd is signaal verlies opleverd voor al op de hoge freq.dus de sat app. is daar het gevoeligst voor.dus moet je voor meer signaal zorgen om geen beeld uitval bij regen te krijgen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen