satje4U Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Onlangs heb ik mijn PC opgeschoond en een nieuwe XP lite ( van Pliek) geinstalleerd. Werkt prima, op een klein probleem na. Iedere 10 minuten word mijn explorer scherm ververst. Dat is vrij lastig als je bv je mp3s aan het organiseren bent en een scherm vol met rijen mp3s hebt. Als je bv in rij 32 bent en enkele mp3 hebt geselecteert en er zijn 10 minuten voorbij, wordt het schrem heel snel ververst, schiet je cursor naar rij 1 en ben je je selectie kwijt. De enige instelling die ik kon vinden van 10 minuten was mijn schermbeveiliging. Maar als ik die op 30 minuten zet, blijft het probleem om de 10 muntuten optreden. Weet iemand hiermee raad?? satje4u Gigablue Quad HD Plus
Xilence Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Je kan deze tip eens nakijken in het register, http://www.activewin.com/tips/reg/explorer_3.shtml Waarde moet in jouw geval dan 01 zijn.
Poetsdoekje Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Een legale XP scoren? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
satje4U Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Geplaatst: 13 september 2009 Hoi Bij mij stond hij op 01 en nu teruggezet naar 00. Maar helaas geen verschil, Na 10 minuten schiet hij weer terug naar de eerste kolom.... Iemand nog andere tips? satje4u Gigablue Quad HD Plus
winwiz Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Waarom zou je explorer gebruiken voor het organiseren? Kijk eens over de schutting en doe het met "echte" programma's die voor dat soort taken gemaakt zijn. Een voorbeeld is total commander. En dat is er maar 1 van de vele. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Xilence Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Al eens gekeken welke programma's mede opstarten bij het opstarten van de pc? 'HDDLife Pro' is bv zo'n programma die elke 10 minuten de harddisk checkt.
satje4U Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Geplaatst: 17 september 2009 Hoi Xilence Weliswaar heb ik een ander programma, maar dat was hem. Probleem dus ophelost door het programma te verwijderen. thnx satje4u Gigablue Quad HD Plus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen