Ga naar inhoud

[XP] explorer scherm ververst zich om de 10 minuten

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Onlangs heb ik mijn PC opgeschoond en een nieuwe XP lite ( van Pliek) geinstalleerd.

Werkt prima, op een klein probleem na.

Iedere 10 minuten word mijn explorer scherm ververst. Dat is vrij lastig als je bv je mp3s aan het organiseren bent en een scherm vol met rijen mp3s hebt. Als je bv in rij 32 bent en enkele mp3 hebt geselecteert en er zijn 10 minuten voorbij, wordt het schrem heel snel ververst, schiet je cursor naar rij 1 en ben je je selectie kwijt.

De enige instelling die ik kon vinden van 10 minuten was mijn schermbeveiliging. Maar als ik die op 30 minuten zet, blijft het probleem om de 10 muntuten optreden. Weet iemand hiermee raad??

satje4u

Gigablue Quad HD Plus

Geplaatst:

Hoi

Bij mij stond hij op 01 en nu teruggezet naar 00. Maar helaas geen verschil, Na 10 minuten schiet hij weer terug naar de eerste kolom....

Iemand nog andere tips?

satje4u

Gigablue Quad HD Plus

Geplaatst:

Waarom zou je explorer gebruiken voor het organiseren? Kijk eens over de schutting en doe het met "echte" programma's die voor dat soort taken gemaakt zijn.

Een voorbeeld is total commander. En dat is er maar 1 van de vele.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Hoi

Xilence

Weliswaar heb ik een ander programma, maar dat was hem.

Probleem dus ophelost door het programma te verwijderen.

thnx

satje4u

Gigablue Quad HD Plus

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen