Ga naar inhoud


[DM7025+] welke image?


Gast Caesar

Aanbevolen berichten

Misschien mag ik aan dit draadje een andere vraag koppelen. Ik heb wel al meer dan 2 jaar een 7025 maar er nog niet veel mee gedaan.

 

Ik heb onlangs de originele image vervangen door de milo. Dat ziet er mooi uit en draait bij mij stabiel. Ik waardeer de functie om alleen ongecodeerde zenders te scannen. Wat ik echter mis is de mogelijkheid om handmatig de rotor te bedienen en bepaalde posities vast te leggen. Ik mis die mogelijkheid omdat usals bij mij niet goed werken (als ik astra 1 scan, krijg ik astra 2 zenders etc)

 

Is er een andere image waar deze functies wel inzitten? Of is er een manier om die functionaliteit ook in de Milo binnen te krijgen?

 

vast hartelijk dank voor jullie reacties?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: MiLo
Volgens mij is dat een plugin, onder Systemplugins, en ik denk "satfinder"?


Dank voor snelle reactie! Ik heb die plugin geprobeerd maar het lijkt meer een signaalzoeker. Ik kan er volgens mij de motor niet snel of stapsgewijs mee bewegen en posities vastleggen. Maar nogmaals dank voor snelle reactie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paardengek
@ C&A,

Graag een nieuwe topic openen, anders wordt het verwarrend en dus minder leesbaar.

Met vriendelijke groet, paardengek


ja sorry misschien wel beter. Hoewel mijn vraag toch ook verband houd met het onderwerp want ik ben er nu achter dat ik bij pli jade wel vind wat ik nodig heb (gewoon standaard, geen plugin). In het menu zenders zoeken zit daar ook de optie "rotorinstelling" die net zo goed lijkt te werken als in de software die oorspronkelijk om mijn 7025 was geinstalleerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...