lujo Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Mocht dit niet de juiste plek zijn om dit te vragen graag verplaatsen. Ik ben nieuw in dit wereldje van cardsharing. Doel is alleen om het intern te doen, dus binnen huis. Voor zover ik weet is dat legaal. Om het beter te begrijpen paar vragen. 1. Kan iemand alle verschillende cardservers benoemen? 1.1 Welke werken ook met Windows? 2. Kan iemand alle verschillende emulators (EMU's) benoemen? 2.1 Welke werken ook met Windows? Nu heb ik gehoord dat sommige "software" eigenlijk twee functies hebben. Dus zowel server als emulator. Voorbeeld is Cccam? 3. Welke "software" is zowel server als emulator? Ik heb: - TechniSat SkyStar 2 TV PCI - Smargo SmartReaderPlus Hopelijk kan iemand dit voor mij wat duidelijker maken zodat ik me dan in dit wereldje kan verdiepen.
Bigfoot Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Let op dat je alleen spreekt over binnenshuis sharen, zodra het over wan-sharing gaat kunnen we dit niet bespreken hier.
Ron Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Ik sluit je bericht en wel om de volgende redenen: 1. Doe eens wat moeite eerst zelf eigen onderzoek te doen. 2. Kom dan met gerichte vragen. 3. Stel die dan in het juiste forum.
Aanbevolen berichten