Annema Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Weer geen voetbal op Eredivisie Live 2- Thans Sport1 Live met golf. Weer vergeten om de knop om te zetten. De zoveelste keer al in deze competitie !!!!! Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
NailZ Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 hier ook geconstateerd... het is triest met deze CD club dream dm7000 dm500, kathrein ufs910 en strong 8000 en 8100
simbad Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Ik dacht eerst dat aan mijn ontvanger lag, dit pik ik niet meer ik zeg eredivisielive op en ga naar de kabel waar ik ook nog meerdere eredivisiekanalen krijg . en ook de basis maar afzeggen , heeft geen meerwaarde meer voor mij.
iRuud Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Ben wel blij dat ze het 'vergeten' zijn.. Kijk liever naar golf dan naar voetbal.
MagicOnline Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Kun je dan niet beter een abbo nemen op het golfchannel ipv ECV? CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
iRuud Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Origineel bericht van: MagicOnline Kun je dan niet beter een abbo nemen op het golfchannel ipv ECV? Ik heb helemaal geen abo op ECV.. wel een abo op Sport1.
Neptunus Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Opvallend dat de reacties op deze steeds wederkerende blunder steeds milder worden. Men is het zo langzamerhand gewend! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Catastrofus Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Origineel bericht van: Neptunus Opvallend dat de reacties op deze steeds wederkerende blunder steeds milder worden. Men is het zo langzamerhand gewend! Nou, dat is anders niet de mening van simbad geloof ik. Mild is anders... Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Johan45 Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Origineel bericht van: Neptunus Opvallend dat de reacties op deze steeds wederkerende blunder steeds milder worden. Men is het zo langzamerhand gewend! Je had ook minder kunnen schrijven. De meeste klagers zijn denk ik allang overgegaan naar de kabel waar ze gewoon alle kanalen krijgen. Vult u rustig aan !!!
Neptunus Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Origineel bericht van: Johan45 Origineel bericht van: Neptunus Opvallend dat de reacties op deze steeds wederkerende blunder steeds milder worden. Men is het zo langzamerhand gewend! Je had ook minder kunnen schrijven. De meeste klagers zijn denk ik allang overgegaan naar de kabel waar ze gewoon alle kanalen krijgen. Dat zal het inderdaad zijn ja! Die klungel van CDS die die knoppen om moet zetten is er nog steeds. Overigens ligt aan de basis een volledig verkeerd ingedeeld deelkanaal want beide zijn live sport in het weekeinde, hoe kan je die kanalen nou delen?? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Catastrofus Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Origineel bericht van: Johan45 Origineel bericht van: Neptunus Opvallend dat de reacties op deze steeds wederkerende blunder steeds milder worden. Men is het zo langzamerhand gewend! Je had ook minder kunnen schrijven. De meeste klagers zijn denk ik allang overgegaan naar de kabel waar ze gewoon alle kanalen krijgen. Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Niet zozeer in klagen. Ik gebruik de kabel met m'n dm's en daarnaast heb ik er ook nog een schotel hangen. Maar voor EL gebruik ik nu, sinds een paar weken, de kabel... Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Neptunus Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Ik gebruik ITV van KPN, alle vier de kanalen voor een schappelijke prijs. Ben gelukkig niet afhankelijk van de ongelooflijke switchklungel van CDS. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Is het overigens nog goedgekomen of hebben ze de hele middag golf uit zitten zenden? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
j.f.otten Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Origineel bericht van: NailZ hier ook geconstateerd... het is triest met deze CD club Mij viel op dat er afgelopen zaterdag om 18:00 uur al beeld was op EL2, terwijl er nog geen live wedstrijd was, er was juist een wedstrijd op van vorige week. Ik wilde graag FC Barcelona kijken op Sport 1.2 en inderdaad gisteren tijdens een live wedstrijd geen EL2 maar juist weer sport 1.2 ze maken er een potje van daar bij CDS. Ik ben het er ook mee eens, dat je 2 sportkanalen niet kan delen op 1 zender. Want ik betaal voor sport 1, met name voor de wedstrijden van FC Barcelona en voor Eredivisie Live voor de wedstrijden van de eredivisie. groet.
jimny Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Origineel bericht van: Neptunus Is het overigens nog goedgekomen of hebben ze de hele middag golf uit zitten zenden? De hele middag golffffffffffffffffffffffffffffff
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen