Ga naar inhoud


Eredivisie Live 2


Annema

Aanbevolen berichten


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Neptunus
Opvallend dat de reacties op deze steeds wederkerende blunder steeds milder worden.

Men is het zo langzamerhand gewend!


Nou, dat is anders niet de mening van simbad geloof ik.
Mild is anders...

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Neptunus
Opvallend dat de reacties op deze steeds wederkerende blunder steeds milder worden.

Men is het zo langzamerhand gewend!


Je had ook minder kunnen schrijven.
De meeste klagers zijn denk ik allang overgegaan naar de kabel waar ze gewoon alle kanalen krijgen.


Dat zal het inderdaad zijn ja!

Die klungel van CDS die die knoppen om moet zetten is er nog steeds.

Overigens ligt aan de basis een volledig verkeerd ingedeeld deelkanaal want beide zijn live sport in het weekeinde, hoe kan je die kanalen nou delen??

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Neptunus
Opvallend dat de reacties op deze steeds wederkerende blunder steeds milder worden.

Men is het zo langzamerhand gewend!


Je had ook minder kunnen schrijven.
De meeste klagers zijn denk ik allang overgegaan naar de kabel waar ze gewoon alle kanalen krijgen.


Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Niet zozeer in klagen. wink Ik gebruik de kabel met m'n dm's en daarnaast heb ik er ook nog een schotel hangen. Maar voor EL gebruik ik nu, sinds een paar weken, de kabel...

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NailZ
hier ook geconstateerd...

het is triest met deze CD club


Mij viel op dat er afgelopen zaterdag om 18:00 uur al beeld was op EL2, terwijl er nog geen live wedstrijd was, er was juist een wedstrijd op van vorige week. Ik wilde graag FC Barcelona kijken op Sport 1.2 en inderdaad gisteren tijdens een live wedstrijd geen EL2 maar juist weer sport 1.2 ze maken er een potje van daar bij CDS.

Ik ben het er ook mee eens, dat je 2 sportkanalen niet kan delen op 1 zender. Want ik betaal voor sport 1, met name voor de wedstrijden van FC Barcelona en voor Eredivisie Live voor de wedstrijden van de eredivisie.

groet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...