Ga naar inhoud


Eredivisie Live 2


Annema

Aanbevolen berichten

@Rog,

 

Destijds moest Nederland 1,2 en 3 op de satelliet(!) Dat is in de tweede kamer besproken. Eigenlijk vind ik dat hetzelfde moet gelden voor de HD versies en dan ook inclusief de themakanalen (de satelliet is momenteel de enige manier waarmee deze zenders ook echt zonder abonnement te bekijken zijn).

 

Maar zoals je ziet zitten er themakanalen van de PO ook in duurdere digitale pakketten op de kabel en wordt er indirect door de kabelaars ook al geld aan verdient... Vreemde zaak... Ook bij UPC betaal je extra huur voor een HD ontvanger om naar Nederland 1,2 en 3 in HD te mogen kijken...???

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Rog


de kabel wordt in Nederland wel door de regering gesubsideerd dat is toch een tikkie achterdochtig of niet?

In welke vorm wordt de kabel dan gesubsidieerd?
De kabelaars hebben de kabelnetten voor veel geld moeten kopen van de gemeenten, oftewel de lagere overheid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel men is nooit enthousiast over satelliet alles moet maar exlcusief op de kabel daar zou de overheid/regering eens aan wat moeten doen ze mogen alles doen die kabelaars en dan heb ik het dus over de digitale kabel en er wordt niks tegen gedaan of wat van gezegd.

 

Je zal ze nooit eens horen alles wat aan de nederlandse kabel wordt aangeboden hoort ook op de satelliet dat heet toch valse monopolie.

 

k heb het in ieder geval nog nooit uit hun mond horen zeggen er heerst gewoon taboe rond satelliet tv men zou het eens wat meer moeten promoten in plaats van al die belachelijke schotel verboden daar zou men eens aan wat moeten doen.

 

Waarom zou dan alles exlusief op de kabel moeten iemand daar een idee over het gaat toch er over om overal zoveel mogelijk mensen te kunnen laten geniten van hun favoriete tv zenders of niet dan?

 

Begrijp dat men best er flink voor betaald heeft maar dat heeft canal digitaal toch ook en ik denk meer als de kabel wat Canal digitaal betaald aan transponderhuur aan de SES Astra Benelux.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rog
Begrijp ook nog steeds niet waarom satelliet televisie niet wordt gesubsidieerd in Nederland tot in tegenstelling van de rest can Europa wel.
Internet via de satelliet wordt weer wel door de nederlandse regering en door europa gesubsidieerd.
de kabel wordt in Nederland wel door de regering gesubsideerd dat is toch een tikkie achterdochtig of niet?
Want zeg nou eerlijk zou de digitale kabel ook zo groot zijn geweest Als er niet gesubsidieerd zou worden.
Als Canal digitaal zou zijn gesubsidieerd door de regering/overheid dan zou het toch al lang meer transponders hebben gehad of denken jullie daar anders over
Ben benieuwd naar jullie mening hier over


@Rog,

Ik ben benieuwd hoe je ertoe komt om te zeggen dat kabel in Nederland en Internet via satelliet
door de Nederlandse regering en door Europa wordt gesubsidieerd?
Volgens mij is dat niet het geval.

Hoe wordt dan dan allemaal gesubsidieerd volgens jou?


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eredivisie Live 2 is geschakeld op dit moment de techneuten zijn dus nog aan het werk op dit moment en liggen niet te slapen whistle

IcordHD

TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28

Humax IcordHD astoncam2.25

Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC

Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dr88
Hoe is bij jullie momenteel de beeldkwalitaat op kanaal 1 ??
Bij mij slecht.


Kanaal 1? Ajax TV dus? Op de kabel net zo slecht als op sat.
Waarschijnlijk opgenomen met een gsm. wink

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was er al een door mij voorspeld conflict op beide gedeelde sportzenders. Op Sport 1.2 werd de kraker uitgezonden ManU tegen City uitgezonden, op dat moment werd het kanaal in beslag genomen door ECV2.

 

Nogmaals: je moet niet twee live sport zenders delen! mad

 

 

 

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dennis Fokkema

Vanwege de Daviscup wedstrijd Nederland - Frankrijk was ook Sport 1 inderdaad voor een aantal dagen FTA.


Sport 1 werd niet FTA doorgegeven, maar FTV, dus iedereen met een geregistreerde Canal Digitaal smartcard kon deze zender ontvangen.

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...