crazydavid Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Kan mij iemand vertellen of die mogelijk is op deze box. Op mijn dreambox 500 kan ik de zenders die bbc meestuurd van de rode knop bekijken. Echter wanneer ik deze bij de 9000Hd scan vind hij deze niet. Ik heb reeds enkele instelling geprobeerd zonder resultaat. Iemand een idee? dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird
Moderator wiz Geplaatst: 13 september 2009 Moderator Geplaatst: 13 september 2009 dat zijn "gewone" kanalen. Ik heb even gekeken bij www.kingofsat.net, en ik heb die kanalen gewoon bbci 1-9 genoemd. gewoon in pc editor transponder/pmt/enz opgeven en in je box zetten, rebooten en klaar. daarna kan je gewoon die kanalen bekijken, en als er niets wordt uit gezonden zie je een dia met een nummer, en een audio kanaal welke zegt welke het is. succes, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
crazydavid Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Geplaatst: 13 september 2009 ok bedankt voor het antwoord en de site. Ga ik eens proberen. groeten crazydavid dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird
crazydavid Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Geplaatst: 14 september 2009 Het is inderdaad gelukt. Bedankt voor de info. dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird
Moderator wiz Geplaatst: 14 september 2009 Moderator Geplaatst: 14 september 2009 graag gedaan! groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen