Gast NewAgeMan Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 Hierbij nog een toevoeging van een zender die je handmatig moet toevoegen in de PANASONIC TX-P42V10E. LUXE TV HD Freq :12643 Sym :Auto Pol :Horizontaal Mod :Auto Service ID : 54206 Of je wat aan de zender hebt, dat is voor ieder voor zich. Er is sprake dat vanaf 2 April ook ITV1 HD te ontvangen is,dus voor diegene die de gegevens heeft, a.u.b hier plaatsen.
Gast NewAgeMan Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Ik heb gisteren even geprobeerd of ITV1 HD het al doet. En ja hoor het werkt, hierbij dan de gegevens (voor diegene die er wat aan hebben.) Satelliet : Astra2 28,5 Freq. : 10832 Sym. : Auto Pol. : Horizontaal Mod. : Auto Service : 10000 Als je je tv (in dit geval een Panasonic TX-P42V10E)opnieuw installeert, dan staat hij er ook bij, maar dan onder service nr. 10000 of 10001 De zender heeft nog geen logo, maar dat zal misschien binnen kort wel gaan gebeuren. Ik zet de gegevens expres hier neer, daar dit echt voor de PANASONIC TV is bedoelt. Mochten er meer zenders bij komen die je handmatig moet in voeren, dan zal ik ze hier plaatsen.
Terradon Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 HOI, Hier op een Panasonic TX-P42G15E na handmatige invoer ook beeld op beide frequenties, http://en.kingofsat.net/detail-itv-hd.php De derde is in videoguard. Groetjes.......
Gast sloper Geplaatst: 17 juni 2010 Geplaatst: 17 juni 2010 Ik wil hier nog eens terug komen op het originele onderwerp. Ik gebruik deze panasonic TV met de powercam pro. In principe werkt alles prima, maar als ik door de zenders scrol ( en ook door de EPG)krijg ik vaak de melding: GEEN SERVICE BESCHIKBAAR.(komt alleen maar weer goed door de TV uit te schakelen) Ik heb toen bij de powercam pro een upgrade gedaan naar 3.4. Gevolg dit probleem werd erger. Nu heb ik de Canal digitaal cam erin gestopt. Gevolg het omschakelen van de kanalen gaat langzamer maar de melding GEEN SERVICE BESCHIKBAAR heb ik niet meer gekregen. Hoe zij onze nummer 14 het weer: Elk nadeel heeft zijn voordeel. Mijn vraag is herkent iemand dit probleem? Of is het een probleem van mijn panasonic TV?
usephills Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Voor belangstellenden, ik heb net een P42V20 en die werkt in elk geval met een T rex (predasaur 240) en een Canaldigitaal abbo kaartje (seca 3). Ik krijg ook de updates door. Alleen krijg ik maar een satelliet op scherm omdat de tuner mijn schotel motor kennelijk niet aanstuurt. Iemand daar al iets op gevonden? greetz usephills Brainstorm or light drizzle? LG oled 55 inch; VU+ Solo2, Triax 78 cm. + triple sat LNB 19, 23, 28
Moderator ceesv Geplaatst: 4 juli 2010 Moderator Geplaatst: 4 juli 2010 Je zal een externe motorsturing moeten gebruiken. Deze ontvanger heeft alleen Diseqc 1.0 en mini Diseqc. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
thur Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Kan de panasonic v20 wel de triple sat schotel aan waardoor er 3 satelieten te ontvangen zijn. Ik ben van plan dit toestel te gaan kopen de komende maanden maar dit is me nog niet helemaal duidelijk.
Tonskidutch Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 klik - ten dele bevestigd in dit bericht de berichtgever heeft het over 4 satellieten die hij kon toevoegen via menu dus conform het disecq switch principe (dat OOK in de triple sat zit) kun je gewoon meerdere posities aanspreken met dit TV-toestel en ingebouwde dvb-s tuner ciao overigens welk model bedoel je nu eigenlijk dit topic gaat over een TX-P42V10E wat gedenkt u te kopen? Nothing Compares 2U Jimmy Scott
thur Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Ik ben van de Panasonic TX-P50V20 te gaan kopen. De 42 inch v10 komt alweer uit 2009. In 2010 is de opvolger gekomen. Als de triple sat schotel werkt met deze tv dan wordt het voor mij wel erg interesant om deze tv te kopen. Ik kan met iemand een goede deal sluiten m.b.t. de aankoop van deze tv.
Terradon Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Hoi, ik heb de Pana P42G15E en die werkt met Disq 1.0 dus je kan maximaal 4 sats aansturen, heb er zelf 3 lnb's aanhangen en dat werkt perfect...... Groetjes..............
cornea Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 De V20 doe auto diseq en zet de HD zenders van nederland netjes vooraan na een auto scan. (duurt wel 3 bakken koffie) Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Tonskidutch Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 is er een alternatief voor die koffie ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Terradon Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Jep een scan op de drie astra's duurt hier een halve bak bier........halve liters dan he Durf de Friese beerenburg niet aan met die kleine knopjes op de afstandbediening.............. Groetjes..................
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen