tvster Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Vandaag heb ik de facturen even na gekeken van Canaldigitaal die normaal door mijn vrouw werden betaald. Wij betalen alle rekeningen altijd handmatig. Nu zag ik dat ze 3 keer €9,95 extra in rekening hebben gebracht wegens geweigerde incasso. We krijgen ook nooit geen acceptgiro van C+ maar wel een schrijven met als onderwerp: Uw automatische betaling Natuurlijk wil ik mijn teveel betaalde geld terug hebben maar hoe los ik dat het best op? Hier onder de factuur datums en de bedragen: Digitaal 12164xxxx € 19,90 14-8-109 Digitaal 12106xxxx € 9,95 17-7-109 Digitaal 12065xxxx € 19,00 19-6-109 Digitaal 12014xxxx € 19,00 15-5-109 Digitaal 11955xxxx € 9,50 17-4-109 Digitaal 11903xxxx € 9,50 20-3-109 Zoals je ziet klopt er niets van.. Alvast bedankt voor de antwoorden.
caveman Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Bij mij hebben ze onterecht kosten afgeschreven voor een kaart/abbonement dat ik niet meer heb. 2 e-mails, 2 brieven geschreven maar geen enkele reactie. Dit speelt nu al 3 maanden en ik begin er een beetje genoeg van te krijgen. Of ze sturen me alsnog een extra kaart of ze storten mijn geld terug. Ik vrees dus dat dit moeilijk voor je gaat worden. Normale manier is een brief schrijven en duidelijk onderbouwen waarom je geld denkt terug te moeten krijgen. DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
cheapwatcher Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Je kan ook op het forum van onze collega's posten. Daar zit een klantenservice gedeelte van CDS. Meestal reageert daar snel iemand op van CDS. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
rommelaar Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Ja er gaat heel veel mis,maar wel in het voordeel van CD. Ik vind het heel vervelend om ook hier weer negatief op te reageren. Bij mij hebben ze zo €9,95 activerings kosten afgeschreven voor activatie van het familie pakket waar ik nooit om heb gevraagd. De actievatie is terug gedraaid na een intensieve briefwisseling doch het geld is nooit terug gestort. Ik had toen nog via mijn rekening kunnen zorgen dat het terug gestort zou worden.Maar dan zijn ze helemaal van streek bij CD en trekken ze gewoon de stekker er uit. Dus veel keus heb je niet maar ik denk dat je het net als ik gewoon kwijt bent want ze laten niets van zich horen. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Moderator ceesv Geplaatst: 14 september 2009 Moderator Geplaatst: 14 september 2009 Origineel bericht van: cheapwatcher Je kan ook op het forum van onze collega's posten. Daar zit een klantenservice gedeelte van CDS. Meestal reageert daar snel iemand op van CDS. Ik heb daar de ervaring opgedaan dat CD, daar serieus met klachten omgaat, en het voor je uitzoekt. Ze hebben het denk ik niet graag, dat daar negatieve ervaringen en fouten van Canaldigitaal te lang blijven "rondzingen". Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
rommelaar Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Cees kan je me even de site pm en?Litlesat heeft me ook al eens de hint gegeven maar toen kon ik het niet vinden. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Johan45 Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Ik zal die post van je volgen, dat zet wat meer druk op de ketel. Maar ik blijf erbij dat gewoon even doordrukken bij de tel. helpdesk makkelijker. Vult u rustig aan !!!
rommelaar Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 En dan naar een echte helpdesk medewerker vragen he Johan zoals je van de week schreef?(lol) Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
opie Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Hoi, Heb een soort gelijk probleem gehad, een aantal brieven geschreven geen antwoorden. Maar wel op een bepaald moment werd het 2x terug gestort! En toen begonnen de problemen opnieuw. Ik moet het te veel gestorte geld met spoed terug storten, waar ik geen zin in had. Dus een brief gestuurd met een machtiging dat ze het geld konden terug halen. Niet dus! Maar wel een incasso bureau! Heb ze een kopie van het totale verhaal gegeven incl. de machtiging en dat zij het maar moesten regelen en ik niet de incassokosten ging betalen! Dit is uiteindelijk gebeurd. Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
tvster Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Geplaatst: 14 september 2009 Ik heb vandaag nog even gebeld met C+ Een vriendelijke dame zei dat ze geen geld terug storten, ik moest maar een klacht indienen. Bedankt voor de antwoorden zover...
Littlesat Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Geen net antwoord van die dame. Je belt toch om je klacht kwijt te kunnen(!?) Dat hoeft dan toch niet via een brief. Ze had het op zijn minst kunnen (laten) uitzoeken en zorgen dat iemand terugbeld(!) Ik zou gewoon de volgende incasso stagneren, maar er wel voor zorgen dat er over gemaakt wordt waar ze wel recht op hebben. Je hebt in Nederland gelukkig nog de macht over je eigen rekening. De klachtenbrief uiteraard ook sturen maar dan wel inclusief een extra klacht betreffende die opmerking van die dame (heb je nog haar naam of heb je een referentie nummer van het gesprek gevraagd) en uiteraard dat je gestagneerd hebt(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
hugogertie Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Die dame zal het worst wezen die zit er alleen maar om zoveel mogelijk telefoontjes te beantwoorden per uur daar gaat het om. Het gaat dus niet om de klacht op te lossen maar om het telefoongesprek te beantwoorden! Geen 0900 telefoonwachtrijen dat kost CD een boete die klacht niet. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
rommelaar Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Origineel bericht van: Littlesat Geen net antwoord van die dame. Je belt toch om je klacht kwijt te kunnen(!?) Dat hoeft dan toch niet via een brief. Ze had het op zijn minst kunnen (laten) uitzoeken en zorgen dat iemand terugbeld(!) Ik zou gewoon de volgende incasso stagneren, maar er wel voor zorgen dat er over gemaakt wordt waar ze wel recht op hebben. Je hebt in Nederland gelukkig nog de macht over je eigen rekening. De klachtenbrief uiteraard ook sturen maar dan wel inclusief een extra klacht betreffende die opmerking van die dame (heb je nog haar naam of heb je een referentie nummer van het gesprek gevraagd) en uiteraard dat je gestagneerd hebt(!) Bij een goed werkende organisatie zou dit zeker een optie zijn om de rekening te blokkeren Little.maar de tegenstap van CD zal zeker zijn om je ten eerste op zwart te zetten en dan komen ze met hun incasso bureau.Dit weerhoud de meeste er van om hier aan te beginnen en dan denk je laat het maar zo dan heb ik in ieder geval beeld en geen gelul.Dit omdat je met alles daar tegen de bekende muur aan loopt. Op alle klachten word gewoon niet gereageerd. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
hugogertie Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Is geen muur maar bodemloze put, je kunt zo hard roepen en schrijven als je wilt niemand doet er iets mee. Het personeel is volgens mij niet betrokken bij het bedrijf en klant ! Verloop zal ook wel enorm zijn. Maar dit is op heel veel grote bedrijven een probleem voor klanten.... VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Satdorus Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Origineel bericht van: hugogertie Is geen muur maar bodemloze put, je kunt zo hard roepen en schrijven als je wilt niemand doet er iets mee. Het personeel is volgens mij niet betrokken bij het bedrijf en klant ! Verloop zal ook wel enorm zijn. Maar dit is op heel veel grote bedrijven een probleem voor klanten.... Het probleem is ook dat bij een eventueel alternatief het niet veel beter gesteld is. Dus wat moet je dan?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen