Ga naar inhoud


ervaringen Vantage HD 8000s


endurance

Aanbevolen berichten

Als je het Duitse forum leest, zie je dat er gebruikers zijn die zelden of nooit problemen hebben, en gebruikers die het ding verfoeien vanwege de vele problemen. Ik behoor helaas tot de tweede categorie: ondanks het feit dat mijn ontvanger tot twee keer toe is geruild door de importeur, en voorzien is van een aanbevolen schijf: niets anders dan problemen. Spontane reboots (zowel bij het aanzetten als bij zappen), opnames die niet worden gemaakt of niet afspeelbaar zijn, de GUI die op zijn minst wel erg gebrekkig is te noemen......: helaas: voor mij is de lol er af en de 8000S is buiten gebruik gesteld. Het wachten is op een ontvanger die wel doet waarvoor hij wordt verkocht mad

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 333
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Invertist
Als je het Duitse forum leest, zie je dat er gebruikers zijn die zelden of nooit problemen hebben, en gebruikers die het ding verfoeien vanwege de vele problemen. Ik behoor helaas tot de tweede categorie: ondanks het feit dat mijn ontvanger tot twee keer toe is geruild door de importeur, en voorzien is van een aanbevolen schijf: niets anders dan problemen. Spontane reboots (zowel bij het aanzetten als bij zappen), opnames die niet worden gemaakt of niet afspeelbaar zijn, de GUI die op zijn minst wel erg gebrekkig is te noemen......: helaas: voor mij is de lol er af en de 8000S is buiten gebruik gesteld. Het wachten is op een ontvanger die wel doet waarvoor hij wordt verkocht mad

Blijft raar dat de 1 er wel last van heeft en de ander niet.
Zou het een combinatie van factoren kunnen zijn ?
En zo ja, welke factoren ?
Ik heb tot nu toe de minste problemen met de 55 firmware, welke heb jij nu draaien ?

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Als ik dit zo lees, ben ik ook verbaast over de problemen.

Bij mij werkt deze ontvanger naar behoren, ook de opnamen zijn perfect.

 

Je geeft aan dat de ontvanger al een keer is vervangen, door de importeur en de problemen houden aan.

 

Ik zou zeggen het licht ergens anders aan, maar weet ook niet wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: 44piet
nou is 1 opnemen en 1 kijken wel handig net als met de video, maar meer geeft ellende . Ook al omdat de provider zoals CDS iets tegen cardsharen heeft en dat principe ben je nodig ook met een twin tuner , wat in feite 2 ontvangers in een box is met de nodige beperkingen omdat het geen 2 kaarten zijn en ook geen 2 echte ontvangers ( geheel onafhankelijk)

En dat zou het juist wel moeten zijn.
Een fabrikant zou eigenlijk 2 tuners moeten inbouwen die beiden een eigen kaart gebruiken.
Zo'n extra kaart zou dan natuurlijk wel extra goedkoop moeten kunnen.
Dan is dit de oplossing , gewoon twee ontvangers 1 met de 2.50 euro kaart, en de ander het pakket family of meer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Al twee keer vervangen!
Ik heb alle firmwares van 2.49 tot 2.57 geprobeerd: schiet mij maar lek!
ik ben begonnen met de 1.03 00 Was de ethernet nog niet mogelijk. en op een paar setbacks na werd er steeds meer mogelijk . En na 2 jaar nog redelijk tevreden ,Tot nu toe vind ik de oo firmware`s nog het beste, en dat is ook degene waar de fabriek achter zit , de andere komen van de hobbyisten die er wat bij aan knopen .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
Dan is dit de oplossing , gewoon twee ontvangers 1 met de 2.50 euro kaart, en de ander het pakket family of meer

Sja, en dan maar zoeken naar de opnames in 2 aparte apparaten, 2 afstands bedieningen, 2 apparaten van een ander merk/type omdat je anders beide apparaten tegelijk bedient met 1 afstands bediening, nee, die oplossing is problematischer.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: 44piet
Dan is dit de oplossing , gewoon twee ontvangers 1 met de 2.50 euro kaart, en de ander het pakket family of meer

Sja, en dan maar zoeken naar de opnames in 2 aparte apparaten, 2 afstands bedieningen, 2 apparaten van een ander merk/type omdat je anders beide apparaten tegelijk bedient met 1 afstands bediening, nee, die oplossing is problematischer.

Precies: dat is dus helemaal geen oplossing. Net zoiets als het gebruik van DvD-recorders.... Zo'n apparaat moet gewoon doen waarvoor hij betaald wordt. Misschien is er nog hoop: bij de SD-twin receiver PVR's heeft het ook jaren geduurd voor er iets fatsoenlijks op de markt was.

Origineel bericht van: 44piet
......Tot nu toe vind ik de oo firmware`s nog het beste, en dat is ook degene waar de fabriek achter zit , de andere komen van de hobbyisten die er wat bij aan knopen.

Hoe kom je daar nu weer bij??? Jij verzint ze gewoon waar je bij staat!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: 44piet
Dan is dit de oplossing , gewoon twee ontvangers 1 met de 2.50 euro kaart, en de ander het pakket family of meer

Sja, en dan maar zoeken naar de opnames in 2 aparte apparaten, 2 afstands bedieningen, 2 apparaten van een ander merk/type omdat je anders beide apparaten tegelijk bedient met 1 afstands bediening, nee, die oplossing is problematischer.

Precies: dat is dus helemaal geen oplossing. Net zoiets als het gebruik van DvD-recorders.... Zo'n apparaat moet gewoon doen waarvoor hij betaald wordt. Misschien is er nog hoop: bij de SD-twin receiver PVR's heeft het ook jaren geduurd voor er iets fatsoenlijks op de markt was.

Origineel bericht van: 44piet
......Tot nu toe vind ik de oo firmware`s nog het beste, en dat is ook degene waar de fabriek achter zit , de andere komen van de hobbyisten die er wat bij aan knopen.

Hoe kom je daar nu weer bij??? Jij verzint ze gewoon waar je bij staat!
Ga jij maar op de zolder kijken , waar de vantage staat. Jij kan de emu niet van de officiele site laden , en die is ook veel later . En dat de fabriek er in de verte achter zit zal wel . maar wel door derden . Doet de dream ook zo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: 44piet
Dan is dit de oplossing , gewoon twee ontvangers 1 met de 2.50 euro kaart, en de ander het pakket family of meer

Sja, en dan maar zoeken naar de opnames in 2 aparte apparaten, 2 afstands bedieningen, 2 apparaten van een ander merk/type omdat je anders beide apparaten tegelijk bedient met 1 afstands bediening, nee, die oplossing is problematischer.
dat kan zo zijn, maar wat dacht je van een goed programmeerbare remote . sat 1 sat 2 enz en elk voordeel heb zun nadeel, j cruif
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je nu echt dat de multicas en emu versie niet van de fabrikant af komt? Dat is toch bij vrijwel alle merken zo.

 

De enige reden waarom ze zoiets niet op hun eigen site neerzetten en ook niet erkennen als fabriekssoftware is omdat er dingen in zitten die juridisch niet mogen....

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
dat kan zo zijn, maar wat dacht je van een goed programmeerbare remote . sat 1 sat 2 enz en elk voordeel heb zun nadeel, j cruif

Dan heb je nooit alle specifieke apparaat-opties op die universele, nee, dat heb ik geprobeerd, ik vond het nix.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Denk je nu echt dat de multicas en emu versie niet van de fabrikant af komt? Dat is toch bij vrijwel alle merken zo.

De enige reden waarom ze zoiets niet op hun eigen site neerzetten en ook niet erkennen als fabriekssoftware is omdat er dingen in zitten die juridisch niet mogen....

Hoezo juridisch ?
Kun je dit staven ?
(Geen kritiek, puur interesse.)

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Wat dacht je van routines om coderingssystemen te ontsleutelen (al dan niet met geldige smartcard).

Die begrijp ik niet, een tuner moet toch decoderen ?
Waarom zou dat anders zijn bij een dubbele tuner ?

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...