Ga naar inhoud


ervaringen Vantage HD 8000s


endurance

Aanbevolen berichten


  • Reacties 333
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Murdock
Dat kan ie toch ook met de CI sloten? Het gaat hier toch om de kaartlezers?

Eh, ja, zoals de goedgekeurde Philips het ook doet.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@44piet, je opmerkingen zijn onjuist.(vind 37Sint)

Duidelijk iemand die niet goed geinformeerd heeft.

 

Graag gegronde argumenten of kritiek over de Vantage HD8000S en geen uit de lucht gegrepen reacties.

Als: 01 en 02 firmware zijn niet van fabriek...duh Pardon.(ik vind dus niet al je reacties onzinnig, maar soms post je totale onzin, dat zie zelfs ik in als DVB-S2 bezitter sinds 2 weken)

 

Enige rede is dat Vantage .01/.02 firmware niet op site heeft is, dat ze dan geen mediaguard support rechten hoeven te betalen, Wat er niet is hoeft ook niet betaald te worden. Vasndaar dat ze op Vantage forum ook niet graag zien dat er over 01 en 02 firmware gepraat wordt.(That's all)

 

Veel in NL verkochte Vantage HD devices zijn reeds voorzien van 02 of 01 firmware, anders werkt canaldigitaal smartcard niet he.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jeroensky
@44piet, je opmerkingen zijn onjuist.(vind 37Sint)
Duidelijk iemand die niet goed geinformeerd heeft.

Graag gegronde argumenten of kritiek over de Vantage HD8000S en geen uit de lucht gegrepen reacties.
Als: 01 en 02 firmware zijn niet van fabriek...duh Pardon.(ik vind dus niet al je reacties onzinnig, maar soms post je totale onzin, dat zie zelfs ik in als DVB-S2 bezitter sinds 2 weken)

Enige rede is dat Vantage .01/.02 firmware niet op site heeft is, dat ze dan geen mediaguard support rechten hoeven te betalen, Wat er niet is hoeft ook niet betaald te worden. Vasndaar dat ze op Vantage forum ook niet graag zien dat er over 01 en 02 firmware gepraat wordt.(That's all)

Veel in NL verkochte Vantage HD devices zijn reeds voorzien van 02 of 01 firmware, anders werkt canaldigitaal smartcard niet he.



Geloof het dan niet , Maar ik ga van de officiele Vantage standpunten uit . Je hebt geen fabrieksgarantie met 01 of 02 en ook niet met beta `s die wel van de fabriek komen, Stuur maar een mail naar vantage hoe je de CDS kanalen kan ontvangen , antwoord gebruik een module . En waarom stond/staat er dan op de fun site een tool , waarmee een deskundige de vantage kan programmeren. En Op die ingebouwde kaartlezer kan geen ontvangst garantie gekregen worden. En die is al bij veel ontvangers van diverse merken de oorzaak dat , de ontvanger bij de recycling terechtkomt, En met de fabrieks firmware kan men wel coax decoderen bijv , maar geen mediaguard
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
Origineel bericht van: Jeroensky
@44piet, je opmerkingen zijn onjuist.(vind 37Sint)
Duidelijk iemand die niet goed geinformeerd heeft.

Graag gegronde argumenten of kritiek over de Vantage HD8000S en geen uit de lucht gegrepen reacties.
Als: 01 en 02 firmware zijn niet van fabriek...duh Pardon.(ik vind dus niet al je reacties onzinnig, maar soms post je totale onzin, dat zie zelfs ik in als DVB-S2 bezitter sinds 2 weken)

Enige rede is dat Vantage .01/.02 firmware niet op site heeft is, dat ze dan geen mediaguard support rechten hoeven te betalen, Wat er niet is hoeft ook niet betaald te worden. Vasndaar dat ze op Vantage forum ook niet graag zien dat er over 01 en 02 firmware gepraat wordt.(That's all)

Veel in NL verkochte Vantage HD devices zijn reeds voorzien van 02 of 01 firmware, anders werkt canaldigitaal smartcard niet he.



Geloof het dan niet , Maar ik ga van de officiele Vantage standpunten uit . Je hebt geen fabrieksgarantie met 01 of 02 en ook niet met beta `s die wel van de fabriek komen, Stuur maar een mail naar vantage hoe je de CDS kanalen kan ontvangen , antwoord gebruik een module . En waarom stond/staat er dan op de fun site een tool , waarmee een deskundige de vantage kan programmeren. En Op die ingebouwde kaartlezer kan geen ontvangst garantie gekregen worden. En die is al bij veel ontvangers van diverse merken de oorzaak dat , de ontvanger bij de recycling terechtkomt, En met de fabrieks firmware kan men wel coax decoderen bijv , maar geen mediaguard

En met zo'n module kun je niet ongecodeerd opnemen ?

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: 44piet
Origineel bericht van: Jeroensky
@44piet, je opmerkingen zijn onjuist.(vind 37Sint)
Duidelijk iemand die niet goed geinformeerd heeft.

Graag gegronde argumenten of kritiek over de Vantage HD8000S en geen uit de lucht gegrepen reacties.
Als: 01 en 02 firmware zijn niet van fabriek...duh Pardon.(ik vind dus niet al je reacties onzinnig, maar soms post je totale onzin, dat zie zelfs ik in als DVB-S2 bezitter sinds 2 weken)

Enige rede is dat Vantage .01/.02 firmware niet op site heeft is, dat ze dan geen mediaguard support rechten hoeven te betalen, Wat er niet is hoeft ook niet betaald te worden. Vasndaar dat ze op Vantage forum ook niet graag zien dat er over 01 en 02 firmware gepraat wordt.(That's all)

Veel in NL verkochte Vantage HD devices zijn reeds voorzien van 02 of 01 firmware, anders werkt canaldigitaal smartcard niet he.



Geloof het dan niet , Maar ik ga van de officiele Vantage standpunten uit . Je hebt geen fabrieksgarantie met 01 of 02 en ook niet met beta `s die wel van de fabriek komen, Stuur maar een mail naar vantage hoe je de CDS kanalen kan ontvangen , antwoord gebruik een module . En waarom stond/staat er dan op de fun site een tool , waarmee een deskundige de vantage kan programmeren. En Op die ingebouwde kaartlezer kan geen ontvangst garantie gekregen worden. En die is al bij veel ontvangers van diverse merken de oorzaak dat , de ontvanger bij de recycling terechtkomt, En met de fabrieks firmware kan men wel coax decoderen bijv , maar geen mediaguard

En met zo'n module kun je niet ongecodeerd opnemen ?
Ja een , met een cds en twee met aston twin dual ,
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
Ja een , met een cds en twee met aston twin dual ,

Met een CDS module 1 en met een Aston twin dual module 2 ?

1. Is die Aston dan niet net zo ongewenst/illegaal als de interne cardsharing in een dubbele tuner ?

2. Waarom dan rommelen met 01/02 software als je met een Aston module aan het werk kan ?

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zou een module niet meer compatible zijn wat wel eens gebeurd , dan is de uitweg van de multicas natuurlijk wel leuk, MAAR geen oplossing, Voorbeeld gaat vantage failliet want dan komt er geen firmware meer ook niet van de communitie , kan je zover het ding heel blijft met een officiele cam nog jaren vooruit . En dan moet de fabriek er nu dus wel op gewezen worden als er een cam moeilijk doet ( alleen hier kan je rechten opeisen ), en niet ach ik gebruik de 01 of 02 wel , By the way , ik ben er faliekant op tegen dat een boxen maker uberhaupt licentie`s moet betalen . ik vind dat een zaak tussen de abonnee en provider,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: 44piet
Ja een , met een cds en twee met aston twin dual ,

Met een CDS module 1 en met een Aston twin dual module 2 ?

1. Is die Aston dan niet net zo ongewenst/illegaal als de interne cardsharing in een dubbele tuner ?

2. Waarom dan rommelen met 01/02 software als je met een Aston module aan het werk kan ?
De aston is niet illegaal , dat beweerde canaal + vroeger en na een rechtsspraak kreeg aston gelijk. Maar zoals zovaak is dat nog geen garantie dat ze meewerken , en dus kan aston alleen achteraf reageren met antwoorden op coderings veranderingen. En dat is ze nog altijd gelukt en ik gebruik de aston inderdaad , en 00 firm
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Dus als CD iets aanpast aan de codering, dan kun je weer een nieuwe module gaan kopen ?
, Hoi . die modules kunnen updates krijgen . En dat gebeurd ook . En in het uiterste geval kan je de module wisselen . dit in tegenstelling met de ingebouwde kaartlezers boxen, die in het ergste geval ook nog geen c i plaats bezitten .
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ jeroen , stel kudelski , de eigenaar van div codeersystemen heeft door de multicass x maal licentie`s geld gemist . en laat bijv vantage 1 miljoen boxen verkocht hebben, 1 euro per box want die licenties worden ook nog periodiek verlengd , nou dan is een ex vantage -medewerker(met rancune of geldlust) van de software afdeling genoeg , om voor het recht tegaan, en kudelski te helpen , En voor 10% praten ze dan zeker wel , Dus er kan geen link zijn, en dat hoeft ook niet rechtstreeks . En dat is met al deze boxen makers het geval . En contracten met werknemers ,die tegen de wet in gaan zijn nooit geldig . Bijv ze mogen niks zeggen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
Origineel bericht van: ASS-Ware
Dus als CD iets aanpast aan de codering, dan kun je weer een nieuwe module gaan kopen ?
, Hoi . die modules kunnen updates krijgen . En dat gebeurd ook . En in het uiterste geval kan je de module wisselen . dit in tegenstelling met de ingebouwde kaartlezers boxen, die in het ergste geval ook nog geen c i plaats bezitten .

Hoe plaats je zo'n update ?

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Hoe plaats je zo'n update ?


Met de Aston 1.07 was er in het verleden gewoon OTA update nu werkt het alleen nog met een Topfield PVR in de 5000 serie die slaat het op op de harddisk en met afspelen fluit hij het in de ci module. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het updaten van zo'n emu module niet via die .key files, die door bv allmaker gemaakt kunnen worden?

 

Piet, ik begrijp dat Vantage zelf geen 01 en 02 firmwares bied.

Ikzelf heb m'n HD8000S echter gekocht met reeds een .01 firmware er op. Lijkt me niet dat dit de winkel is geweest, omdat hun niks wijzigen aan firmware van apparatuur wat binnenkomt(althans dat hebben ze mij verteld)

Dus is het of Vantage geweest die dit voor mogelijk CanalDigitaal klanten doet(Nederlandse kopers) of de Vantage importeur in NL doet het.

Maar ik had echt xx.xx.01 firmware, en de winkel waar ik het gekocht heb, geeft mij gewoon 2 jaar garantie, ook al update ik naar meest recente 02.55.01 versie(wat ik reeds gedaan heb).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...