Ga naar inhoud


ervaringen Vantage HD 8000s


endurance

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: ASS-Ware
Heeft iemand al eens geprobeerd hoe stabiel deze box is zonder interne harddisk en alleen een externe harddisk aan de USB aansluiting?

Nee, en eerlijk gezegd ben ik dit ook niet van plan. Een PVR zonder interne HDD is voor mij geen PVR, en in live-TV kijken ben ik zelden of nooit geïnteresseerd.

Eh, ik zei toch met een USB harddisk ?
Dan kun je nog steeds opnemen en pauzeren.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 333
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Jan007
Heb nu meer dan een maand de HD 8000S in dienst met een externe disk (Western Digital 1 Tb) en heb nog geen vastlopers of reboots gehad.
De gekende bugs buiten beschouwing gelaten; meest storende is de EPG die een uur verschoven is.
Bij opname van 2 programma's en een derde bekijken wordt er overgeschakeld naar het tweede programma wanneer dit begint op te nemen.

Ook als je een programma kijkt wat in dezelfde transponder zit als 1 van de zenders die je aan het opnemen bent ?

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan007
Gisteren nog gehad: opname VTM en één, kijken naar 2BE (zenders van TVV), bij start opname VTM (2de in rij) schakelt hij om naar VTM en moet je zelf switchen naar 2BE om verder te kunnen kijken.
Hopelijk is mijn uitleg duidelijk.

Moest hem 3 keer lezen ;-)
Maar zit te te kijken zender in een zelfde transponder als 1 van de zenders die je opneemt ?

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan007
VTM, één en 2BE zijn de namen van de zenders.
Al deze zenders zitten op dezelfde transponder (12722 H tp 119).

Dat is dan idd raar ... stel die vraag eens aan Vantage op de site.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: Jan007
VTM, één en 2BE zijn de namen van de zenders.
Al deze zenders zitten op dezelfde transponder (12722 H tp 119).

Dat is dan idd raar ... stel die vraag eens aan Vantage op de site.
NIKS raar aan: hij neemt vtm en een op en dan switcht het beeld even van 2be af naar vtm en dan moet hij even terug switchen naar live tv . Het zijn gecodeerde zenders en die gedragen zich anders dan de fta kanalen , en hebben veel meer beperkingen door de codering. Harde schijven in hdd/dvd rec of sat boxen hebben een hekel aan wissen en naamsveranderingen , dan raken ze instabiel . auto/Time shift doet niet anders dan wissen en schrijven vooral bij zappen/op gecodeerd zenders helemaal om problemen vragen . en een externe usb hdd . met eigen voeding werkt prima ook aanbevolen nemen of op geluk . alleen na stroom uitval kan het wel eens enkele min duren voor hij aangesloten is . Maar ik heb de spullen s`nachts altijd van het net , en dan start de box vanuit reboot en werkt bij mij al 2 jaar zonder echt probleem . een f/w bug uitgesloten die ELKE ontvanger kabel of digitenne en ook sat hebben . Heb sinds 1998 plus minus al digitaal ontvangst . mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: Jan007
VTM, één en 2BE zijn de namen van de zenders.
Al deze zenders zitten op dezelfde transponder (12722 H tp 119).

Dat is dan idd raar ... stel die vraag eens aan Vantage op de site.
NIKS raar aan: hij neemt vtm en een op en dan switcht het beeld even van 2be af naar vtm en dan moet hij even terug switchen naar live tv . Het zijn gecodeerde zenders en die gedragen zich anders dan de fta kanalen , en hebben veel meer beperkingen door de codering. Harde schijven in hdd/dvd rec of sat boxen hebben een hekel aan wissen en naamsveranderingen , dan raken ze instabiel .

Grappig dat jij steeds zegt dat dat niet raar is en dat problemen normaal zijn.
Als een apparaat instabiel is, dan zit er een fout in en dan moet dat worden opgelost.
Als ik software aflever bij een klant en er zitten fouten in, dan kom ik er ook niet mee weg door te zeggen : "ja het is instabiel, maar er zitten heel veel extra functies in".

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: ASS-Ware
Heeft iemand al eens geprobeerd hoe stabiel deze box is zonder interne harddisk en alleen een externe harddisk aan de USB aansluiting?

Nee, en eerlijk gezegd ben ik dit ook niet van plan. Een PVR zonder interne HDD is voor mij geen PVR, en in live-TV kijken ben ik zelden of nooit geïnteresseerd.

Eh, ik zei toch met een USB harddisk ?
Dan kun je nog steeds opnemen en pauzeren.

Jazeker, technisch kan dat wel, maar zoals gezegd, ik wil dat niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

<knip> ...laat maar. Ik wilde aangeven dat Western Digital externe drives niet aanbevolen werden op vantage site, en dat bijgeleverde western digital windows software voor externe drives volgepropt zit met drm meuk. Dan bepaaldde software dus wat je wel of niet mag opslaan op disk. Ga dus in geen geval die bijgeleverde western digital software installeren op je windows computer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jeroensky
<knip> ...laat maar. Ik wilde aangeven dat Western Digital externe drives niet aanbevolen werden op vantage site, en dat bijgeleverde western digital windows software voor externe drives volgepropt zit met drm meuk. Dan bepaaldde software dus wat je wel of niet mag opslaan op disk. Ga dus in geen geval die bijgeleverde western digital software installeren op je windows computer.

Hmm, Samsung drives werden ook afgeraden, maar dat zie ik er nu niet meer bij staan.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: 44piet
Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: Jan007
VTM, één en 2BE zijn de namen van de zenders.
Al deze zenders zitten op dezelfde transponder (12722 H tp 119).

Dat is dan idd raar ... stel die vraag eens aan Vantage op de site.
NIKS raar aan: hij neemt vtm en een op en dan switcht het beeld even van 2be af naar vtm en dan moet hij even terug switchen naar live tv . Het zijn gecodeerde zenders en die gedragen zich anders dan de fta kanalen , en hebben veel meer beperkingen door de codering. Harde schijven in hdd/dvd rec of sat boxen hebben een hekel aan wissen en naamsveranderingen , dan raken ze instabiel .

Grappig dat jij steeds zegt dat dat niet raar is en dat problemen normaal zijn.
Als een apparaat instabiel is, dan zit er een fout in en dan moet dat worden opgelost.
Als ik software aflever bij een klant en er zitten fouten in, dan kom ik er ook niet mee weg door te zeggen : "ja het is instabiel, maar er zitten heel veel extra functies in".
Ik zeg dat de bediener de boel instabiel maakt , dat wil er bij jou niet in . En welke computer krijg niet plat ?? En afgezien daarvan . stel je kijkt 4 uur tv per dag en neemt ook nog n 2x 4 uur op . In welk leven wil je dat inhalen. Als 1 zender gedecodeerd wordt opgenomen 1 e tuner + 1 kijken.2e tuner dan is de grens voor de decodering gewoon bereikt / Ps als je ooit eens een ontvanger vind waar nooit iets mee is !!! , geef mij een tip .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
Ik zeg dat de bediener de boel instabiel maakt , dat wil er bij jou niet in .

Klopt, de bediener koopt een apparaat vanwege zijn functies en maakt dan het apparaat instabiel door de geboden functies te gebruiken.
Dat gaat er bij mij inderdaad niet in.

Origineel bericht van: 44piet
En welke computer krijg niet plat ??

Een computer die door mij wordt ingericht, die krijg jij niet plat.

Origineel bericht van: 44piet
En afgezien daarvan . stel je kijkt 4 uur tv per dag en neemt ook nog n 2x 4 uur op . In welk leven wil je dat inhalen.

Zoveel uur neem ik niet op en ik bepaal dat liever zelf, daar heb ik jouw advies niet voor nodig.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
......Ik zeg dat de bediener de boel instabiel maakt....

Jij maakt het helemaal spannend: geef je een hoop geld uit aan een apparaat met goede specs, ga je gebruiken waar reclame mee wordt gemaakt, en krijg je vervolgens als gebruiker de schuld dat het allemaal niet werkt!
Maar je hebt wel gelijk: ik heb hem nu een paar dagen niet gebruikt, spanning er af gehaald en idd: in die tijd is hij geen enkele keer vastgelopen! Zou het apparaat dan toch ontworpen zijn om is de doos te blijven wonen? Want dat doet'ie als de beste!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: 44piet
......Ik zeg dat de bediener de boel instabiel maakt....

Jij maakt het helemaal spannend: geef je een hoop geld uit aan een apparaat met goede specs, ga je gebruiken waar reclame mee wordt gemaakt, en krijg je vervolgens als gebruiker de schuld dat het allemaal niet werkt!
Maar je hebt wel gelijk: ik heb hem nu een paar dagen niet gebruikt, spanning er af gehaald en idd: in die tijd is hij geen enkele keer vastgelopen! Zou het apparaat dan toch ontworpen zijn om is de doos te blijven wonen? Want dat doet'ie als de beste!

Waaaaaaaaahahahahahahaha BRILJANT !!!

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...