Ga naar inhoud


ervaringen Vantage HD 8000s


endurance

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: 44piet
1 dat is snel . 2 je begint met opnemen en bij te veel opnames tergeljkertijd stopt het decoderen / en gaat verder met gecodeerd 3 ik heb e- Sata en usb , met usb nooit problemen. En ga jij de donald duck maar lezen

Hoe heb je die e-Sata disk aangesloten dan ?
Er zit geen e-Sata aansluiting op de Vantage.

En kap nou eens met die rot opmerkingen (Donald Duck) tegen anderen.
op mijn vantage zit een e sata en usb , En WIE begint met rotopmerkingen. En verkeerde voorlichting ,JE KUNT niet gecodeerde uitzendin gen veel opnemen time shift neemt ook , wat de fabriek zegt geldt voor ongecodeerd. Alleen de org 00 firm ware met een aston is goed,. met opname beperking 2 x
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 333
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: 44piet
op mijn vantage zit een e sata en usb

Dan heb jij het niet over de 8000 en daar gaat deze thread over.

Origineel bericht van: 44piet
En WIE begint met rotopmerkingen.

Jij, en niet alleen tegen hem, ook tegen anderen.

Origineel bericht van: 44piet
En verkeerde voorlichting ,JE KUNT niet gecodeerde uitzendin gen veel opnemen time shift neemt ook , wat de fabriek zegt geldt voor ongecodeerd. Alleen de org 00 firm ware met een aston is goed,. met opname beperking 2 x

Ik kan met de Vantage 8000 nieteens fatsoenlijk 1 programma in time-shift kijken.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: 44piet
op mijn vantage zit een e sata en usb

Dan heb jij het niet over de 8000 en daar gaat deze thread over.

Origineel bericht van: 44piet
En WIE begint met rotopmerkingen.

Jij, en niet alleen tegen hem, ook tegen anderen.

Origineel bericht van: 44piet
En verkeerde voorlichting ,JE KUNT niet gecodeerde uitzendin gen veel opnemen time shift neemt ook , wat de fabriek zegt geldt voor ongecodeerd. Alleen de org 00 firm ware met een aston is goed,. met opname beperking 2 x

Ik kan met de Vantage 8000 nieteens fatsoenlijk 1 programma in time-shift kijken.
Alle hd ontvangers van vantage hebben dezelfde firmware , en ook de kabel en dvb t draaien op de zelfde firm .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
Alle hd ontvangers van vantage hebben dezelfde firmware , en ook de kabel en dvb t draaien op de zelfde firm .

Fijn, maar het topic heet "ervaringen Vantage HD 8000s".

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
.... en jij hebt mooi weer iemand naar de dream geholpen en dat was zeker de bedoeling?

Hoe bedoel je? Ik begrijp hier helemaal niets van.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: 44piet
Alle hd ontvangers van vantage hebben dezelfde firmware , en ook de kabel en dvb t draaien op de zelfde firm .

Fijn, maar het topic heet "ervaringen Vantage HD 8000s".
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik een 7100 hd heb , alles is het zelfde behalve de extra tuner . mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: 44piet
.... en jij hebt mooi weer iemand naar de dream geholpen en dat was zeker de bedoeling?

Hoe bedoel je? Ik begrijp hier helemaal niets van.

Laat hem maar joh.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik een 7100 hd heb , alles is het zelfde behalve de extra tuner . mvg

Lees even wat ik typte :
Fijn, maar het topic heet "ervaringen Vantage HD 8000s".

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog een tevreden HD8000S gebruiker hoor. Die paar storinkjes neem ik nog voor lief,ervanuitgaand dat er wel wat fw updates volgen. crazy

Laatst had ik zowaar een 100% correcte pvr timer opname van Film1.1 laugh

Ik ga wel elke niet beta firmware update uitvoeren. Maar ik ben nogal addicted aan aansluitmogelijkheden(die ik ook benut) en HD (ook betreft PVR opname) en tja twin tuner he...wel zo fijn.

 

Oh piet, er zijn wel firmwareverschillen.

het verhaal van de .00 , .01 en .02 versies :D

Maar idd, ze werken op alle HD tuners van Vantage.

 

Al 122 bezoekers gehad op onze NL topic op Vantage forum. Laten we daar de Vantage HD8000S bevindingen posten (dus niet 7100, da's voor ander forumdeel op Vantage.)

 

www.forum.vantage-digital.com/showthread.php?t=2452

logo_links_oben.gif?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je die link en afbeelding niet zo groot maken? Is gewoon topicvervuiling. Je hebt dit al eerder geplaatst en een keer is goed zat.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Ik heb het voorbeeld van Invertist gevolgd, deze box is terug gegaan en ik heb een leenboxje.
Als het goed is, dan heb ik over 2 weken een DM8000.

Hoe ben jij er zo toe gekomen ineens twee maal zoveel uit te geven? Lekker gemaakt door de voorgespiegelde mogelijkheden van de Vantage en gezien dat alleen de DM dat (waarschijnlijk...) waar kan maken?

Origineel bericht van: 44piet
Origineel bericht van: ASS-Ware
Origineel bericht van: 44piet
Alle hd ontvangers van vantage hebben dezelfde firmware , en ook de kabel en dvb t draaien op de zelfde firm .

Fijn, maar het topic heet "ervaringen Vantage HD 8000s".
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik een 7100 hd heb , alles is het zelfde behalve de extra tuner . mvg

Geinig: je ervaringen en opmerkingen zijn dus gestoeld op het gebruik van de 7100 en je eigen idee dat er "dus" nauwelijks verschil is met de 8000? Nu begrijp ik waarom je steeds met sprookjes aan komt zetten!
Dat kan ik ook hoor:

"Er was eens, heel, heel kort geleden, een 7100tje die jaloers was op zijn grote broer 8000. Hij probeerde hem te evenaren: per slot van rekening waren zijn genen hetzelfde. Het wilde maar niet lukken: 8000 was echt een stukje groter. Toen vond hij de oplossing: ik zeg gewoon dat ik hetzelfde ben; als ik dat maar vaak genoeg hardop zeg, gelooft iedereen dat.
Op een slechte avond werd hij wakker: hij was publiekelijk betrapt, het schaamrood verscheen op zijn schermpje. Na een nachtje onrustig slapen kwam het inzicht: ondanks dezelfde genen van dezelfde ouders, was 8000 toch echt een ander wezen."

Dat was het einde van een sprookje. @Piet: doe ons allen een lol en spreek alleen over dingen waar je verstand van hebt. En in een topic dat over de 8000 gaat moet je dus niet ervaringen met de 7100 gaan spuien. Geloof me: andere hardware geeft andere mogelijkheden en andere problemen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
ervaring Vantage HD 8000S

het zou inderdaad beter zijn dat ook alleen over de Vantage HD8000S wordt gesproken en niet te vergelijken met andere modellen of merken. Dat kan in een andere draadje.

Ik vind het apparaat op zich interessant maar raak het spoor een beetje kwijt door deze gemengde discussie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...