SnijdeA Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 596GB hdd ??? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast Jeroensky Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Origineel bericht van: ASS-Ware 596GB hdd ??? Yep. Was de bedoeling dat het een 500Gig was(volgens kassabon) is door winkel ingebouwd ivm garantievoorwaarden(ik mag em nog niet zelf openen, pas na 2 jaar), maar vantage HD8000S firmware geeft aan dat het een 596 is, ook goed
SnijdeA Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Origineel bericht van: Jeroensky Yep. Was de bedoeling dat het een %00Gig was, maar vantage HD8000S geeft aan dat het een 596 is Ah. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast 44piet Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 dolby digital plus is voor hd spullen .( ik denk alleen via hdmi) het ondersteunt 7.1 kanalen en met 48khz/24bit( moet wel uitgezonden worden .enkele franse zenders hebben dat ) . cds cam FIX ondersteunings is voor de insteekmodule , wat de officiele legale manier is .,en die werkt dan weer naar behoren . ps ik heb geen sprookjes verteld en een 7100 is helemaal hetzelfde als een 8000 behalve de ene tuner , en wat ik beweerde is waar , En ik ben als reactie misschien wel scherp geweest , maar dat was de reactie en die komt na de actie , oo firmware is orginele o1 en 02 komen van derden ,
Gast Jeroensky Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Dolby Digital plus kan ook gewoon over sp/dif -coax of -glasvezel. DD+ gaat tot 12.1 (totaal 13)audio kanalen Alleen is het helaas zo(helaas voor mij dan) dat een versterker met onboard Dolby Digital (&DTS) decoders geen geluid kan weergeven als het sp/dif danwel hdmi signaal een Dolby Digital Plus digitaal audio signaal heeft. En gezien de ontwikkelingen ga ik voorlopig geen nieuwe versterker kopen. Daar gaan de ontwikkelingen mij te snel voor, kan je elk jaar digitale amplifiers kopen. Bron Engelse Wikipedia. Wat dat betreft zijn devices met analoge 5.1 output(6xrca) zo gek nog niet, dan zitten de benodigde audio decoders fijn in het apparaat zelf ipv in de dure amplifier. Maar ja het waren dus alleen een paar franse zenders die Dolby Digital Plus gebruiken? Mooi. Laat er maar eerst eens meer kanalen komen met Dolby Digital 5.1. Op kingofsat zie ik te weinig Engelstalige(of NL) Dolby Digital 5.1 op Astra & hotbird. En een HD kanaal(beeld) zonder DD5.1 (dus met 2.0 stereo audio)vind ik geen HD.
Gast 44piet Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Origineel bericht van: Jeroensky Dolby Digital plus kan ook gewoon over sp/dif -coax of -glasvezel. DD+ gaat tot 12.1 (totaal 13)audio kanalen Alleen is het helaas zo(helaas voor mij dan) dat een versterker met onboard Dolby Digital (&DTS) decoders geen geluid kan weergeven als het sp/dif danwel hdmi signaal een Dolby Digital Plus digitaal audio signaal heeft. En gezien de ontwikkelingen ga ik voorlopig geen nieuwe versterker kopen. Daar gaan de ontwikkelingen mij te snel voor, kan je elk jaar digitale amplifiers kopen.Bron Engelse Wikipedia. Wat dat betreft zijn devices met analoge 5.1 output(6xrca) zo gek nog niet, dan zitten de benodigde audio decoders fijn in het apparaat zelf ipv in de dure amplifier. Maar ja het waren dus alleen een paar franse zenders die Dolby Digital Plus gebruiken? Mooi. Laat er maar eerst eens meer kanalen komen met Dolby Digital 5.1. Op kingofsat zie ik te weinig Engelstalige(of NL) Dolby Digital 5.1 op Astra & hotbird. En een HD kanaal(beeld) zonder DD5.1 (dus met 2.0 stereo audio)vind ik geen HD. Omdat het zon hoge bitrate heeft kan een versterker het niet verwerken via coax /optisch , sacd kon dat ook al niet, En welke versterker is berekent op 7.1- 9.2 via spdf. daar is niet in voorzien wel via hdmi of speciale versterkerverbindigen zoals denonlink. En heeft je versterker dobyprologic||+ dan kan er uit dd2.0 toch een prima surround sound komen. En om te weten wanneer er 5.1 uitzend moet je via de versterker kijken of de luidspreker ikonen oplichten , want dat wordt vaak per film aangezet pro 7 zend vaak uit in 5.1 en meer duitsers bbc hd wel en itvhd
Murdock Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Citaat: ik heb geen sprookjes verteld en een 7100 is helemaal hetzelfde als een 8000 behalve de ene tuner Inderdaad, er zit een tuner minder in en de 7100 heeft een andere tuner dan de 8000, daarin zit nl. hardwarematige blinkscan. Neemt dus ook niet weg dat jouw receiver op vele punten de software anders gebruikt. Citaat: oo firmware is orginele o1 en 02 komen van derden Dream on.. Als jij een programmeur weet die binnen één dag de firmware kan de-comprimeren, decompilen (je houdt dus platte hex. code over) en dan daar nog nuttige aanpassingen in kan doen op verschillende punten, dan is ie goud waard. Want dat kan simpelweg niet. Een andere oplossing zou zijn dat de fabrikant de source code steeds doorgeeft naar deze zgn. derde. Als je logisch nadenkt zal dat nooit gebeuren. Het komt dus zoals bij alle andere ontvangers gewoon van de fabrikant af... Citaat: Omdat het zon hoge bitrate heeft kan een versterker het niet verwerken via coax /optisch Bandbreedte is geen probleem, de decoder in je versterker snapt het niet. Ik heb hier een Pioneer 7.1 versterker die er goed mee overweg kan. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast 44piet Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Origineel bericht van: Murdock Citaat: ik heb geen sprookjes verteld en een 7100 is helemaal hetzelfde als een 8000 behalve de ene tuner Inderdaad, er zit een tuner minder in en de 7100 heeft een andere tuner dan de 8000, daarin zit nl. hardwarematige blinkscan. Neemt dus ook niet weg dat jouw receiver op vele punten de software anders gebruikt. Citaat: oo firmware is orginele o1 en 02 komen van derden Dream on.. Als jij een programmeur weet die binnen één dag de firmware kan de-comprimeren, decompilen (je houdt dus platte hex. code over) en dan daar nog nuttige aanpassingen in kan doen op verschillende punten, dan is ie goud waard. Want dat kan simpelweg niet. Een andere oplossing zou zijn dat de fabrikant de source code steeds doorgeeft naar deze zgn. derde. Als je logisch nadenkt zal dat nooit gebeuren. Het komt dus zoals bij alle andere ontvangers gewoon van de fabrikant af... Citaat: Omdat het zon hoge bitrate heeft kan een versterker het niet verwerken via coax /optisch Bandbreedte is geen probleem, de decoder in je versterker snapt het niet. Ik heb hier een Pioneer 7.1 versterker die er goed mee overweg kan. wat is het verschil er is niet in voorzien met de sony philips digital interface / die gaat tot een bepaalde bitrate en formats en daar zitten dvd-audio en sacd en de nieuwe hd formaten ver boven .Als het (ilegale firmware)van de fabriek komt dan is er altijd wel een verader te vinder , die voor geld de zaak opblaast, Er is geen direct verband .En het bestand is ook aanzienlijk groter meer dan 6mb en het geheugen is 8 mb. terwijl de gewone 5,6 mb is , En een pioneer 1014 kende (heb ik gehad )ook geen echt 7.1 via coax of glas wel via i link maar weer geen sacd Er zijn ook geen dvd`s met 7.1 . tenminste niet bij films ,zelfs de bd moet ik nog tegenkomen, En als ik met mijn single tuner problemen bij gecodeerde zenders tegenkom met teveel opnemen, dan is de twin zeker aan de beurt , want het komt van de ene zelfde kaart, En dat vantage dat ook onderkent geven ze wel toe . mvg
Gast Invertist Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Piet, ik vraag het nog maar eens heel netjes: houd nu alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft eens op met steeds dezelfde onzin te vertellen: het is echt heel vermoeiend (en dat komt ook nog eens door het verkeerd en niet gebruiken van interpuncties en hoofdletters). Er zit echt helemaal niemand op zinloos geklets te wachten......
Gast 44piet Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Origineel bericht van: Invertist Piet, ik vraag het nog maar eens heel netjes: houd nu alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft eens op met steeds dezelfde onzin te vertellen: het is echt heel vermoeiend (en dat komt ook nog eens door het verkeerd en niet gebruiken van interpuncties en hoofdletters). Er zit echt helemaal niemand op zinloos geklets te wachten...... houd zelf svp op ,jij bent een opruier . en het vallen over puntjes en komma`s is omdat jij niet een echte stok kan vinden , En het was ook niet aan jou gericht en ook niet aan murduck in eerste instantie
SnijdeA Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Origineel bericht van: 44piet Omdat het zon hoge bitrate heeft kan een versterker het niet verwerken via coax /optisch , sacd kon dat ook al niet, En welke versterker is berekent op 7.1- 9.2 via spdf. Man man man wat babbel jij een onzin zeg. Het slaat weer helemaal nergens op. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
SnijdeA Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Origineel bericht van: 44piet houd zelf svp op ,jij bent een opruier . en het vallen over puntjes en komma`s is omdat jij niet een echte stok kan vinden , En het was ook niet aan jou gericht en ook niet aan murduck in eerste instantie Piet, je praat wel onzin en als je in een forum post, dan heb je het tegen iedereen en ik stoor mij ook aan jouw ontbrekende punten en comma's en spelfouten. Waarom 2 spaties voor een comma ? Waarom een spatie voor een punt ? Waarom een nieuwe zin beginnen zonder hoofdletter ? Zoveel fouten in zo'n klein stukje. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Heren laten wij het nu leuk houden, elkaar verwijten heeft niemand wat aan. en is alleen maar vervuiling, wat niemand wil lijkt mij ??
Gast AlanS Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Toxicq gaf al duidelijk aan dat bij klachten er een knop is om dat kenbaar te maken aan de moderators. Nu lopen jullie te ruzieen in een thread waar mensen zich groen en geel aan ergeren. Nu ontopic aub
Ron Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Origineel bericht van: Invertist Piet, ik vraag het nog maar eens heel netjes: houd nu alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft eens op met steeds dezelfde onzin te vertellen: het is echt heel vermoeiend (en dat komt ook nog eens door het verkeerd en niet gebruiken van interpuncties en hoofdletters). Er zit echt helemaal niemand op zinloos geklets te wachten...... Ik vind hier weinig netjes aan. Je beschuldigd iemand van slecht taalgebruik, noemt zijn berichten zinloos geklets en dat alles pal na een duidelijke waarschuwing van mijn kant. Je hebt geluk dat Alan hier al ingreep, want van mij had je een tijdelijk ban gekregen. Als jij zo'n problemen met Piet44 hebt, raad ik je aan op zijn profiel te klikken en dan de functie "Negeer dit lid" te kiezen. Je hoeft dan nooit meer tegen de berichten van Piet44 aan te kijken en je er dus ook niet meer aan te ergeren. Dat raad ik dan niet alleen jou, maar iedereen aan die moeite heeft met de berichten van Piet44. Als Piet44 daadwerkelijk te ver gaat met zijn berichten is er de eerder vermelde functie "waarschuw moderator". Maar als het alleen gaat om (niet verboden) mager taalgebruik en inhoudelijk weinig zeggende berichten, zijn de enige personen die Piet44 daar op mogen wijzen, de moderators van deze site. Ron
Aanbevolen berichten